Gå til innhold

Hangover food

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva MÅ dere ha dagen derpå? Og hva unngår dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var yngre / student, var vi alltid en gjeng som hadde søndagsrituale på pizzashappa/i sofaen.

pizza, hamburger, nachos, osv.

Nå er det vann, yoghurt, smertestillende og evige løfter om å aldri drikke igjen som gjelder.

• Liker 1
Skrevet

Dagen derpå er det et must med salt potetgull, cola og burger eller kebab.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker supper dagen derpå. Pleier som regel å lage minestrone eller noe annet enkelt :)

Skrevet

Kommer an på alvorlighetsgraden, enten Mc Donalds om det er slightly , fysen på det meste da av grisefor. Ved skikkelig hangover, grønnsakssuppe , eller knekkebrød med pålegg og te med honning og melk. Og bøtter med vann og sitron.

Skrevet

Sex. Uansett hvor syk jeg har vært, smerter etter operasjon osv så blir det alltid bortimot helt fint under sex (noen sykdommer krever selvfølgelig at sexen er med meg selv). Kjedelig å bli dårlig igjen etterpå, men det lindrer i alle fall en liten stund.

Mat: Potetgull er best. Det er egentlig best når jeg er frisk også.

• Liker 1
Skrevet

mcdonalds

mye kullsyreholdig drikke

potetgull

pizza med rømmedressing osv..

men har tenkt fremover nå når jeg skal begynne på en sunnere livsstil å være litt flinkerer:

- farris e.l. før jeg legger meg, og dagen derpå

- lage mat som godt kan vær litt usunn men skal også ha noe bra innhold f.eks. smørbrød, egg og bacon med salat, suppe, gryterett etc.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig mest lyst på Mc D og dispensercola, men kroppen min blir instant frisk og fin igjen av sunnere ting som fruktsalat/oppskåret frukt, juice, vann, sushi og kanskje en iskaffe (ikke det sunneste, men så godt!), så jeg velger helst det sunne.

Det beste er å starte allerede på natta før jeg legger meg. En halvliter Litago sjokolade og en club- egg/baconsandwich fra bensinstasjonen på tur hjem fra byen og jeg i superform dagen etterpå - har aldri slått feil! :biggrin:

Skrevet

det er sant. om man tar munchiesene på vei hjem, så går man ikke HELE dagen etter og konstant spiser. Å, burde ikke være her inne nå, får lyst til å drikke meg full bare for å få en burger, er så lenge siden nå!:P

Skrevet

Cola og potetgull (helst Maarud med ost og løk). Da blir jeg frisk!

Skrevet

Eggerøre, rundstykker og masse ferskpresset appelsinjuice med isbiter til frokost, ostesmørbrød til middag.

Skrevet

Tar og gjerne hangovermaten på forskudd. Noe av det beste jeg vet er brødskiver med ansjos og speilegg... Har jeg hangover er det potetgull og cola.

Skrevet

Sjokomelk, potetgull, lakris er må-ha.

Utenom det pleier jeg å ha minimalt med matlyst. Kanskje no pizza margerita e.l. seinere på dagen.

Drikker ganske sjeldent nå, så blir heldigvis ikke ofte. Orker ikke dagen-derpå lenger.

Anonym poster: 72c72e38c494a40ed3de8c25b345a0a2

Skrevet

tidligere var det mye junkfood - maatte ha noe med nok salt, fett og sukker. Saa enten Burger King eller pizza og cola.

Naa er det faktisk sushi som er mest attraktivt. Det er fett, men bra fett, og soyasausen er salt nok for aa tilfredsstille det der. Kan hende en liten flaste med cola om jeg er virkelig daarlig, ellers blir det nok ferskpresset appelsinjuice som gjoer susen naa!

Skrevet

jeg liker noe burger eller noe slikt. og cola og potetgull .men det viktigste er at alt jeg spiser den dagen ikke inneholder melk. da blir jeg så sinnsykt kvalm

Anonym poster: 8367122facfc608ebaef6e52bb384efb

Skrevet

Jeg MÅ ha sjokomelk. Nachos er også en favoritt. Sushi har jeg også nylig oppdaget at er overraskende bra dagen-derpå mat .

Skrevet

Store mengder drikke og store mengder mat.

Spiste en gang halvannet kilo kjøtt til middag, og fulgte opp med brødskiver halvannen time senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...