Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

I alle mine 20 år har jeg vært singel. Etter nøye overveiing har jeg kommet fram til at jeg er for klengete på potensielle kjærester/folk som jeg dater. Mange er svært begeistret for meg i starten, men interressen varer ikke lenge hvis jeg liker dem tilbake. Jeg finner sjeldent noen jeg liker, og når jeg ca en gang i året finner en som er bra "nok", så blir jeg så ekstremt innstilt på at denne gangen må det funke, at jeg skremmer bort fyren fort som fy. Jeg er bare så ufattelig lei av singellivet og ønsker et forhold utrolig sterkt, men den instillingen ødelegger alt!

Hvordan kan jeg bli mer avslappet i forhold til gutter/ slutte å stresse med å få meg type og la dem være litt mer i fred når finner dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare alltid ha i bakhodet at du må være litt laid back.

Ikke "lik" alt han gjør på facebook, ikke alltid vær den som starter samtalen, sender SMS, ringer osv.

Tenk "er dette nødvendig av meg?", om du konkluderer at det ikke er det, hold det tilbake! Vær kostbar ;)

Gutter (og jenter) HATER at folk klenger.

Lykke til med din neste mann ;D

Skrevet

Finn noe du liker å gjøre etc som opptar mer av tiden din. Slik at den eventuelle mannen ikke er det eneste du ønsker å ha på timeplanen.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Bare alltid ha i bakhodet at du må være litt laid back.

Ikke "lik" alt han gjør på facebook, ikke alltid vær den som starter samtalen, sender SMS, ringer osv.

Tenk "er dette nødvendig av meg?", om du konkluderer at det ikke er det, hold det tilbake! Vær kostbar ;)

Gutter (og jenter) HATER at folk klenger.

Lykke til med din neste mann ;D

Takk for svar. Jeg må øve på å være laid back rundt den jeg liker. Jeg pleier ikke å stalke folk og følge med på facebooken deres osv, men jeg er svært dårlig på ikke å sende melding hele tiden/ svare med en gang... Teite Marsvin! :klaske:

Gjest Marsvinet
Skrevet

Finn noe du liker å gjøre etc som opptar mer av tiden din. Slik at den eventuelle mannen ikke er det eneste du ønsker å ha på timeplanen.

Veldig sant. Problemet er at det å få en spesiell å dele hverdagen med er viktig for meg! ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...