Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt mulig?

For 3 år siden ble jeg forelsket i en helt fantastisk fyr som jeg fortsatt elsker. Jeg har møtt han kun noen ganger (de gangene har jeg møtt han i flere dager), men pratet mye med han over meldinger og skype osv.

Men det er vanskelig for han er så uklar i hva han føler for meg. Noen ganger så er han veldig flørtete og da føler jeg at han virkelig liker meg, men så tar han ikke kontakt igjen.

Jeg møtte han i dag (avtalt) og vi snakket i flere timer. Det var ikke en date (tror jeg). Vi møttes jo bare sånn som venner gjør.

Jeg hadde nesten glemt han før i dag. Nå kan jeg ikke slutte å tenke på han.

Saken er at jeg har møtt en annen en som er snill, søt, morsom, smart og faktisk tar kontakt etter at jeg har møtt han. Det er ikke seriøst enda, men jeg antar at det kommer til å bli det.

Jeg er så frustrert! Hjelp meg :(

Anonym poster: 0f263867c7f3e294770edf51904ca2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han første fyren om det noen gang kunne blitt dere to, sånn seriøst?

Når du ikke kan regne med han er det nok best å holde seg unna. Du kan aldri få det forholdet du ønsker med han, og for å komme deg videre trenger du å glemme han litt.

Du har jo møtt en annen bra fyr, men nå tenker du jo bare på han første og han andre får ikke sjans en gang på å imponere deg noe videre fordi du er blendet av han første.

Skrevet

Har du snakket med han første fyren om det noen gang kunne blitt dere to, sånn seriøst?

Når du ikke kan regne med han er det nok best å holde seg unna. Du kan aldri få det forholdet du ønsker med han, og for å komme deg videre trenger du å glemme han litt.

Du har jo møtt en annen bra fyr, men nå tenker du jo bare på han første og han andre får ikke sjans en gang på å imponere deg noe videre fordi du er blendet av han første.

Jeg har ikke spurt han. Jeg tør ikke for å være ærlig.

Jeg har ikke sett han siden april når jeg møtte han i dag, og jeg vet at det er best å holde seg unna, men jeg klarer ikke si nei når han spør. Det er vanskelig å glemme han.

Det er helt sant det du sier! Jeg hater meg selv.

-TS

Anonym poster: 12363b659b25e675db87e6298dadce3f

Skrevet

Jeg har ikke spurt han. Jeg tør ikke for å være ærlig.

Jeg har ikke sett han siden april når jeg møtte han i dag, og jeg vet at det er best å holde seg unna, men jeg klarer ikke si nei når han spør. Det er vanskelig å glemme han.

Det er helt sant det du sier! Jeg hater meg selv.

-TS

Tror du han har kjæreste? Ser andre damer?

Skrevet

Trykk på av-knappen. Gi beskjed om du finner den, jeg leter fremdeles etter min! :)

Prøv med han andre du :)

• Liker 1
Skrevet

Tror du han har kjæreste? Ser andre damer?

Han har ikke kjæreste nei. Ser ikke andre heller så vidt jeg vet.

-TS

Skrevet

Trykk på av-knappen. Gi beskjed om du finner den, jeg leter fremdeles etter min! :)

Prøv med han andre du :)

Bare det hadde vært en av-knapp...

-TS

Skrevet

Hvorfor har du ikke sett han siden april? Og hvis du har noe på gang med en annen, så kan det virke som om du kommer til å såre han. Hvis du føler så sterkt for en annen... ikke gjør det samme mot den andre gutten, som han du liker gjør mot deg.

Skrevet

Som godeste Johnny Depp sa:

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har du ikke sett han siden april? Og hvis du har noe på gang med en annen, så kan det virke som om du kommer til å såre han. Hvis du føler så sterkt for en annen... ikke gjør det samme mot den andre gutten, som han du liker gjør mot deg.

Fordi han har bodd ganske langt unna frem til for et par måneder siden. Jeg har flyttet og nå bor vi ikke så langt fra hverandre.

Nei.. Takk skal du ha! :)

-TS

Skrevet

Som godeste Johnny Depp sa:

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”

Sant det! :)

-TS

Skrevet

Ikke vær så passiv! Enten spør du han første rett ut hva han vil, eller så bryter du all kontakt for godt. Problemet ditt er at så lenge det ligger et "kanskje" i hodet ditt, eller et lite håp, så kommer du aldri videre. Du blir aldri lykkelig, du gir aldri andre en reell sjanse, og du kommer til å kjøre deg selv i grøfta.

Ta det fra en som trodde han var ødelagt for livet av ulykkelig kjærlighet - helt til den dagen han dypt nede innså at det faktisk var det som var realiteten. Det gikk flere år, men den dagen jeg sluttet å håpe, sluttet å mimre, så gikk det ikke så lang tid før jeg kom meg ovenpå igjen. Prøv det! Det skylder du deg selv!

Anonym poster: 4f9fe6227d5def956720219d09ed556d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...