AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 For godt og vel et år siden begynnte en ny kolega på jobben. Vi fant fort en god tone og ble gode venner. Han er gift og har masse problemer med kona og er nå midt i en skilsmisse. Han har pratet mye med meg om dette, fått mine meningerog synspunkter på ulike ting som har skjedd. Og han har hatt en som han kunne slippe sin frustrasjon hos. For noen måneder siden kom han til meg og fortalte at han hadde fått følelser for meg. Noe jeg ikke kunne gjengjelde og jeg sa klart i fra om det. Han var trist men sa at han forstod det. Vi har likevel fortsatt å være venner. Nå etter flere måneder merker jeg at jeg i grunn liker han mer enn det jeg strengt tatt burde. Jeg har ingen intensjoner om å begynne noe som helst med en mann som er gift, han må i så tilfelle ut av ekteskapet og bli ferdig med det han har nå før jeg begynner på noe som helst med han. Jeg vet at hadde jeg vært gift og funnet ut at min mann hadde en annen kvinne så hadde jeg mildt sagt ikke vært blid hverken på det andre kvinnemennesket eller min mann. Og av denne grunn har jeg alt for stor respekt for hans kone til å begynne noe som helst med ham. For noen dager siden kom temaet opp igjen at han har følelser for meg og da mente han at de er så sterke at han skulle ønske han kunne fortsette livet med meg. Og han lurte på om mine følelser for han hadde endret seg. Jeg hverken avkreftet eller bekreftet hans spørsmål, men svarte med at før han i det heletatt skal tenke på det så bør han bli ferdig med det han har nå, etter det kan han fokusere på en annen fremtid. Er det feil av meg å handle slik? Feil å håpe at det kan bli noe mer etter at de er ferdige med skilsmissen? Jeg kommer ikke til å røre ham føre han er ferdig med det han har nå og holder ham konstant på en armlengdes avstand. Anonym poster: 3e82aa931b8a4ea78969d4dccce651af Anonym poster: 3e82aa931b8a4ea78969d4dccce651af
Lulu89 Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Jeg ser ingenting galt i det du gjør! Man kan ikke styre følelser og du venter jo til skilsmissen er klar. Det er ikke din feil at de skilles 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg ser ingenting galt i det du gjør! Man kan ikke styre følelser og du venter jo til skilsmissen er klar. Det er ikke din feil at de skilles Helt enig! Anonym poster: ad40b6534128cfe3fd784f5514c67d00
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Han er på vei til å skilles, så jeg ser heller ingen grunn til at du ikke skal kunne være sammen med ham. Tror du kommer til å angre det hvis du lar være.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 TS her... Takk til alle for svar. Da går jeg ut i fra at jeg ikke er helt på bærtur. Jeg håper det i det minste. Anonym poster: 3e82aa931b8a4ea78969d4dccce651af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå