Kanelsnurra Skrevet 18. november 2012 #1 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg har lyst til å strikke et enkelt, rødt "nisseskjørt" skjørt 2åringen, men jeg er ikke akkurat en dreven strikker... Er det noen som har en oppskrift/enkel forklaring på hvordan man strikker skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Del Skrevet 19. november 2012 Når jeg søker i oppskriftene til Sandnesgarn (www.sandnesgarn.no) kommer det opp mange forskjellige mønster til skjørt til barn. Jeg ville tatt en tur innom en strikkebutikk og spurt om råd. De kan helt sikkert hjelpe deg med å finne en oppskrift du liker og som du vil få til, og veilede deg til å finne riktig garn. Dersom du ikke er så erfaren er det greit med litt starthjelp, og jeg opplever å få veldig god hjelp på de fleste strikkebutikker når jeg spør om ting. Anonym poster: 9483e89c97323c1a2402bfc6c5f493fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 5. desember 2012 #3 Del Skrevet 5. desember 2012 Evt se om du finner et du liker på garnstudio.com:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå