Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det fortsatt går an å få tak i en slik et eller annet sted i Oslo? Skulle så gjerne hatt en! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke om de fortsatt har, men jeg så på de på storo for noen dager siden

Skrevet

Hva inneholder den og hva koster den? :)

Skrevet

Ettersom jeg har forstått er det blant annet en rekke mini-parfymer i den, pluss noe annet stæsj, tror det ligger en liste på juleforumet her et steds. Den kostet rundt 300/400 kroner tror jeg, men den er utsolgt i hele Oslo-området, så der røyk den.. *sukk*

• 2 uker senere...
Skrevet

ikke kjøp denne, det eneste som er i den er prøver av parfymer og en rekke herreparfymer! og det får du gratis hvis du spør etter det. helt idiotisk og selge noe slikt..

Gjest Solsmil
Skrevet

Det er vel usannsynlig at det hadde vært noe mer siden den var så billig. Men hadde den ikke en verdi på over 1000kr?

Skrevet

Er det noen som har den som kan fortelle hva som er i? Er nysgjerrig :)

Skrevet

Kicks julekalender

Er iallefall et bilde eller to i denne linken.

Var vel kanskje ikke annet å vente til den prisen, men allikevel... Hvordan de har regnet ut verdien til 1000,- skulle jeg likt å se (kanskje de har tatt ml prisen til parfymeprøvene).

Gjest Silvermist
Skrevet

Det er jo ikke tillat å selge vareprøver, så dette er jo rimelig spesielt på mange måter.

• Liker 5
Skrevet

Jeg dør av den linken/saken. Tenk å stille seg opp i avisa med måse-trynene fordi kalenderen til 299,- inneholdt bare vareprøver - og til og med noen tomme luker!

Det beste er morens sitat: "- Adventstiden er ødelagt, sier mamma Gro."

• Liker 13
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg dør av den linken/saken. Tenk å stille seg opp i avisa med måse-trynene fordi kalenderen til 299,- inneholdt bare vareprøver - og til og med noen tomme luker!

Veldig enig i den. Jeg kjøpte ikke kalenderen selv, for jeg hadde ingen tro på at det kunne være bra. Bodyshopkalenderen koster jo over 1000, og der får du ordentlige, men små produkter. Og bodyshop er jo mye billigere enn kicks. Så en kalender derfra til 300 kunne umulig ha vært noe bra. Skjønner ikke hva den skulle inneholdt da. Det er også litt morsomt at de omtaler den som en dyr kalender. Det er dyrere enn sjokoladekalenderne ja, og den var overpriset i forhold til innholdet. Men synes ikke man kan forvente så himla mye av en kalender til 300 som attpåtil er fra et parfymeri. Det er vel ca 12 kr hver dag om jeg ikke tar feil.

Men likevel må jeg si at det er ganske spesielt av kicks å selge en slik kalender, med vareprøver, rabattkuponger og tomme luker - og samtidig reklamere for at den har en verdi på over 1000 kr. Og at den inneholder produkter fra ysl (mener jeg å ha lest). Jeg anser ikke en parfymeprøve som et produkt fra ysl. Men samtidig hadde jeg ikke forventet noe annet for 300 kr

Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, jeg reagerte på den selv. Da er du faen meg en sart sjel, og kommer til å få mange nedturer her i livet..

• Liker 7
Skrevet (endret)

Men når bodyshop har kalender til 700,- (som den kostet på senteret mitt) med skikkelig produkter i til verdi av langt mer enn 700 kr eller 1000 for den saks skyld så syntes jeg det er helt feil at en kalender til 300 kr skal innholde ting som det ikke er lov til å ta betalt for, og "gavekort" om man bruker så og så mye penger! Hadde den vært gratis kunne jeg skjønt det!

Ser i tilleg nå i artikkelen til Vg at kalenderen skal innholde varer til en verdi av 1100 kr! Det er det jo hvertfall langt ifra!

Endret av Gjest
Gjest Solsmil
Skrevet

http://www.facebook....99510813415263/

Litt slem kanskje, men.. :fnise:

Ja det er slemt. Egentlig mobbing

Men...

Hahahahahahaha!! Jeg døøør!! Det var fantastisk morsomt, men jeg får dårlig samvittighet av å more meg på deres bekostning

Skrevet

Kan ikke si jeg anser det som et tap nå i ettertid, nei. :fnise:

Skrevet

Linken funket ikke her? :(

Gruppen for "støtte-toget" er slettet.

Forøvrig synes jeg hele saken er urteit! Springe til avisa for en slik sak?! Huh.... :klo:

• Liker 1
Skrevet

Leste artikkelen om denne kalenderen. Er kanskje skuffende at de ikke følte at de fikk det de betalte for den, men at adventstiden er ødelagt pga en kalender er vel litt overdrevet. Tviler sterkt på at det var det hun egentlig sa, men jaja. Jeg nøyer meg med kalenderen til 10 kr med en liten sjokolade inni :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...