Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å ikke bli for detaljert. Uansett jeg er i et forhold og har en seriøs jobb. Hovedsaklig føler jeg meg helt ok men i forhold til kjæresten min som jeg også er samboer med kan jeg av og til klikke uten noen spesiell grunn. Jeg mistolker lett alt han sier og tror det er noe negativt og kan bli stille og innesluttet i timesvis før jeg får et sammenbrudd der jeg ikke kan stoppe å gråte.

Han sier alltid at jeg må skjerpe meg og tenke meg om før jeg blir sint eller irritert. Jeg kan i grunn være glad for at han er så tålmodig som han er.I de fleste tilfellene vil jeg si at jeg oppfører meg irrasjonelt og av og til vet jeg ikke en gang hvorfor jeg er sint eller lei meg. Jeg vet ikke hvorfor det er så lite som skal til før jeg bryter sammen foran ham. Og ja han er den eneste som opplever denne siden av meg. I tillegg har jeg begynt å kutte kontakt med familien. Jeg blir irritert om noen ringer meg. Jeg vil ikke snakke. Jeg føler alle er ute etter å gi meg gode råd som i lengden bare blir slitsomt å høre på. Ingen har i grunn gjort meg noe.

Jeg tenker hele tiden at kjæresten min ville hatt et bedre liv uten meg- særlig tenker jeg dette når jeg hele tiden blir irritert på ham uten grunn og anklager ham for ting som ikke har rot i virkelighet (jeg har etterhvert blitt sykelig sjalu og føler alle er en trussel mot forholdet vårt). For noen måneder siden valgte jeg å gå til lege fordi jeg var så sliten og nedfor at jeg visste ikke om jeg klarte å gå på jobb en dag til. Alt legen gjorde var å ta en blodprøve og that's it. I grunn har jeg store vansker med å gå til lege i utgangspunktet så da skjer neppe dette igjen på en stund.

Pga mitt ustabile humør føler jeg meg som en forferdelig person.Jeg klarer å holde masken ute blant folk og jeg tror i grunn jeg har det greit.. I grunn vet jeg ikke. Når jeg får disse sammenbruddene har jeg lyst å bare stikke av og forsvinne og aldri komme tilbake. Men kjæresten min roer meg alltid ned selv om han i grunn ikke forstår denne oppførsel min. Han sier alt jeg trenger å høre og jeg slapper av.

Hva er i veien med meg?? Er det normalt å ha det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...