AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg skulle hatt 1500 kroner ekstra på bankkortet mitt. Jeg kjøpte en genser fra Acne for denne prisen, men fant ut at jeg ikke ville ha den, og returnerte den. På fredag fikk jeg melding av Paypal om at pengene var refundert av Acne. Jeg kan ikke se at pengene har kommet inn... Hva er skjedd? Anonym poster: 9034f6e40e1ff0e6a59e7e40bf654ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 18. november 2012 #2 Del Skrevet 18. november 2012 Det er helg, bankene gjør ingenting. Pengene er på kontoen din i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 18. november 2012 #3 Del Skrevet 18. november 2012 Og hvis du får pengene tilbake via paypal, så skal du ikke se bort ifra at pengene dukker opp på paypal-kontoen din, og ikke bankkontoen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. november 2012 #4 Del Skrevet 18. november 2012 Det tar opp til 6 business dager før pengene er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå