Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Nå begynner det å bli krise. Jeg har ikke trent på lenge, pga skadet fot. Nå er jeg kommet i en litt ond sirkel og lagt treningen på hylla pga foten min. Desverre er magen og rompa blitt større og større! Jeg prøver å holde meg unna karbohydrater, men syns ikke det hjelper noe særlig. Noen tips? Hvor ofte bør jeg spise og når osv...
Pusekatt Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Hva med annen type trening der du ikke belaster den vonde foten din? Svømming?
-ida- Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Styrketrening, hvor foten får hvile. Evt fysioterapi hvor du får hjelp til å bygge opp igjen formen og beinet.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #4 Skrevet 6. mars 2004 Men hva bør jeg gjøre for å forbrenne så raskt som mulig!??Er det noe jeg bør spise og ikke spise?
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 #5 Skrevet 6. mars 2004 Ja, du bør spise min 3 ganger for dagen, helst hver 4. time, og du bør innta proteinrik mat (forutsatt at da MÅ du trene). Sjømat, kylling (uten skinn), fisk og kjøtt... Grønnsaker... ikke potet. Unngå karbohydratfeller som brød og pasta....
la_luz Skrevet 6. mars 2004 #6 Skrevet 6. mars 2004 Hei, Hadde bestemt meg for å gå ned noen kilo nå frem til sommern. Så skada jeg kneet, men jeg har fårløpig vært såpass målbevisst at jeg har klart å slanke meg for det. Det ene jeg har gjort er å telle kalorier, hvis kalori inntaket ditt er mindre en forbruket så kan du ikke legge på deg. Hvis du pleide å trene og ikke gjør det lenger, er det naturlig at du legger på deg dersom du fremdeles spiser det samme. Gjennomsnittlig kvinne forbrenner ca 1800-2000 kcal dersom man ikke trener. Spis mindre enn dette og du vil ikke legge på deg spis, 1100-1200 dersom du vil gå ned i vekt Dessuten er fullt mulig å trene alle andre kropps deler. Så jeg trener styrke på overkropp og ben dersom det ikke får utover det skaded område. Kjedlig med styrke, men det er trening det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå