Gå til innhold

Toalett som ikke sammarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toalettet mitt er egentlig ganske udugelig. Hvis jeg en morgen gjør det noe alle mennesker må gjøre iblandt, og trekker i snora, for deretter å komme hjem fra jobb 8 timer senere, så kan leiligheten min lukte møkk, fjøs og et helvette.

Grunnen er enkel. Den trekker ned, men tar ikke med seg kabelen ut. Den ligger bare å flyter inne i toalettet, nederst der. Jeg må virkelig holde snora nede lenge, for at flushet skal være sterk nok, og noen ganger er ikke det nok. Er ofte jeg har floatere og ubåter. Hva er galt? Er det toalettet. Det skulle være nytt, men jeg vet ikke. Er det vanntilførselen? Kan jo ikke være det heller. Må jo bare være trykket som er galt. Men det går ikke ann å ta opp dassen, sånn som den gamle kunne. Den gamle kunne fint ta opp der snora er, og deretter mikse og trikse. Men den ble ødelagt etterhvert.

Har noen andre problemer med dassen sin?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få tak i en rørlegger for en sjekk. Enig med deg i at det ikke kan være vanntilførselen. Toalettet tar jo bare det den trenger, for å fylle opp sisternen, og deretter stopper det fyllingen.

Er det veggmontert og innebygget sisterne?

Skrevet

Det er nok en innebygget sisterne. Har vurdert en rørlegger, men de tar jo blodpris. Den er på mange måter lik denne her: http://www.oslovvsse...alett_stort.jpg

??

På den der er jo sisternen lett tilgjengelig. Om du ikke mente at bare skåla/foten er lik den du har?

Gjest hedgepig
Skrevet

Åpne lokket og sjekk hvor høy vannstanden er. Kontrollér flotøren.

Bruker du evt vannsparefunksjonen, eller flusher du ned med mest mulig vann?

Som en nødløsning så hadde jeg fylt på med en bøtte vann for å være sikker på at bommelommen ikke ligger der å flyter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...