kikki83 Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Jeg har veldig lyst til å lage meg en pallett av mac øyenskygger, men bor dessverre ikke i næreheten av en mac-butikk her i norge. Vurderer å bestille skygger fra både allcosmeticswholesale og britique også. Førstnevnte butikk synes jeg har dårlig utvalg, men er den desidert billigste. (ca 12$ per skygge + porto 6$ ) På britique koster det 130 kroner, og det er vel omtrent samme pris som i mac butikker i norge (?). Gikk inn på mac sin egen side, og da var prisen ca 200$ for 15 skygger og pallett. Men vet ikke hva porto og moms blir i tillegg.. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan gjøre dette billigst mulig? Det er jo ikke akkurat billig, men er bare blitt helt besatt av disse skyggene. Og så tenker jeg det som en liten investering..
OPIgirl Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Maccosmetics.com sender ikke til norge. Prøv http://www.rock-the- catwalk.com. De har stort utvalg.
kikki83 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2012 Ah, takk for tipset! Har ikke testet den butikken.
Mermaid Blues Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Hvis du, eller noen du kjenner, skal reise utenlands i nærmeste fremtid pleier det å være mye MAC i taxfree på flyplassene og gjerne mye billigere enn i MAC-butikkene Jeg handla endel på flyplassen i Edinburgh da jeg skulle utenlands i sommer, tror jeg betalte £7.5 per skygge (refill), mot £10 i MAC-butikken i Glasgow.
kikki83 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2012 Ja det er jo ganske mye å spare når en skal ha endel skygger.. Kanskje man bare skulle skrive seg en liste over alle de fine skyggene man ønsker seg, og smøre seg med tålmodighet til man er på en taxfree, for så å gå bananas.. Synd de sluttet å selge det på gardermoen da!
OPIgirl Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Ah, takk for tipset! Har ikke testet den butikken. Og så er de lynraske til å sende. Du har varene hos deg etter max 7 dager. De er også så snille at de skriver et mindre beløp utenpå pakken om du skulle handle for over 200 kroner. Dermed slipper du toll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå