AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Jeg har gjort alt det rette, slette han fra Facebook, null kontakt, treffes ikke, slettet/fjernet bilder osv., ikke ringt/sendt melding til han på fylla. Det har gått 3 og en halv mnd og jeg får fysisk vondt i magen hvis navnet hans blir nevnt eller jeg ser noe som minner meg og ham. Jeg kommer ikke videre. Gråter ofte. Er det normalt å lengte så mye? Har jeg gjort en stor feil?! Anonym poster: 736bf9b5d0e4897cd2b3f560ec9c7f82
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Vet ikke om det er noe trøst, men du har min fulle forståelse. Det er tøft med brudd. Anbefaler deg finne lese stoff på nettet som kan hjelpe deg gi slipp. Eks, hekta på ett håp om kjærlighet av Sissel Gran.
frøkna Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Når man savner noe tenker man jo bare på det positive, og minnene bli forsterket med positivitet så du husker det bedre enn det faktisk var, eller hvordan du opplevde det der og da. Det var sikkert en grunn til at det ble slutt? Du skriver jo lite om det, men om du savner han og føler du har gjort en feil eller overdrevet kan du jo vurdere å ta opp kontakten igjen. Kanskje snakk med en venninne om det? Ei som lyttet til deg når ting var bra og når ting var dårlig med han å som kan gi deg en liten realitycheck.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Vet ikke om det er noe trøst, men du har min fulle forståelse. Det er tøft med brudd. Anbefaler deg finne lese stoff på nettet som kan hjelpe deg gi slipp. Eks, hekta på ett håp om kjærlighet av Sissel Gran. Takk skal du ha. Hekta "konseptet" er veldig interessant, men det passer ikke 100% føler jeg da han aldri har gjort noe stygt mot meg, heller tvert imot. Og grunnen til at jeg angrer er at jeg føler jeg Rømte fra forholdet på en måte. Frøkna, du har nok helt rettt i at det er farlig lett og bare huske de gode tingene. Når det ble slutt så var alt så intenst at det såg ut som eneste utvei var å gjøre det slutt, nå føler jeg at vi kanskje tok avgjørelsen litt raskt og jeg skulle ønske vi hadde tatt oss bedre tid til å tenke over om vi gjorde det rette. Anonym poster: 7f6994c85bd7d8e809dcc97e2ec0ebff
Lilliani Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Huff, jeg forstår deg så vanvittig godt, ts! Et halvt år siden jeg og eksen gikk fra hverandre, og jeg tenker på han hver eneste dag. Men det gjør ikke så vondt lengre. Ja, jeg savner han, men jeg springer ikke gråtkvalt bort hver gang navnet hans blir nevnt, og jeg får ikke vondt i magen når jeg ser noe han gjør på facebook heller. Men det tok tid. Og man må bare være tålmodig og ta tiden til hjelp. Man har lov til å sørge etter et brudd, det er helt normalt! Men er det helt sikkert at der ikke er noen sjanse for at dere kan bli sammen igjen? Om du savner han så fælt, mener jeg. Vet du om han savner deg? Det kan gjøre ting verre, men kanskje det er verdt et forsøk å snakke med han? I alle fall; stor klem til deg!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Her er det 6 mnd siden bruddet, og savner han fortsatt utrolig mye. Og husker bare alt det gode, og så utrolig mye bra jeg plutselig husker. Det dårlige husker jeg nesten ikke noe av, bortsett fra det siste. En gang iblandt ser jeg bilen hans, og jeg får helt vondt i magen. Tenker bare at jeg må bruke tiden til hjelp. Og det starter å bli litt lettere. Anonym poster: b6c8a45c432d62fea7e5a40a6dbad5d9
Gjest Anonym Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Først av alt, klem til deg TS! Og det kommer til å bli helt bra tilslutt:-) så vil jeg si at jeg var i en lignende situasjon som det du beskriver.. Vi ble sammen da vi enda var unge og etter noen år ble ting hverdag, og alt virket mer spennende "der ute"... Jeg gjorde det slutt, og i starten virket det fantastisk.. Med flørting og venninner og du vet.. Så kom hverdagen jammen meg her igjen og.. Og da savnet jeg han! Hver eneste dag og hele tiden.. Det var gått syv måneder, men jeg bare gråt og gråt.. Heldigvis tok jeg kontakt, han følte det på samme måten og vi begynte å treffes igjen.. I dag er det to år siden og nå skal vi bli foreldre:-) nå vet jeg ikke hvorfor det ble slutt mellom dere, men hvis det "bare" var fordi dere var lei av forholdet og trodde gresset var grønnere et annet sted, så kanskje det er verdt å ta kontakt og se hva som skjer? Så, hvis ikke det føles rett likevel, kan du vite at du prøvde og være helt sikker på at det er riktig at det forblir slutt mellom dere.. Og da er det kanskje enklere å komme seg videre. Lykke til uansett!!:-)
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Takk for svar gjest, Lilliani og Ab! Jeg vett ikke om det er en kjangs for at vi kan bli sammen igjen, men det er vel ganske treffende at vi kanskje trodde at gresset var grønnere på den andre siden, siden vi gikk gjennom en utrolig vanskelig tid, og vi valgte det jeg mener var den "enkleste" utveien. Jeg tok kontakt med han for en stund siden på Facebook, for å føle litt ut hvordan stemningen mellom oss var, jeg spurte litt hvordan han hadde det og vi hadde en kort, høflig samtale. Jeg håpte jo at dette skulle åpne for mer kontakt, og at han kom til å ta initiativ til mer kontakt men jeg har ikke hørt noe siden. Så nå sitter jeg litt fast føler jeg. Anonym poster: 7f6994c85bd7d8e809dcc97e2ec0ebff
Gjest Juleglede Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Høres ut som historien til meg og min eks som jeg er blitt sammen med igjen! Han dro fra med pga av en vanskelig periode og fant seg ny dame. Jeg var så såret i lang tid at jeg trodde aldri hverdagen skulle komme igjen! SÅ begynte jeg og leve igjen i få det bra med meg selv! Hva skjedde? Jo det var en som begynte og angre på sitt valg og var desperat etter og komme hjem igjen! Jeg var overlykkelig og lot han virkelig jobbe før jeg tok han tilbake! Første månene var jeg lykkelig, men nå tenker jeg mye på det han gjore! Plager meg mye at han valgte å bli sammen med noen andre for og komme over meg! Hater tanken på at han har hatt sex med noen andre en meg MEN alt i alt er jeg lykkelig for og ha han tilbake, og jeg vet han aldri blir å gjøre det igjen! Håper det ordner seg for deg! Klem
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Her er det fire år som har gått, og jeg savner fortsatt eksen. Kjenner meg igjen i grunnene til at det ble slutt som du skriver, TS. Anonym poster: 63c501bf4aa4c81802b2e16e3992fd1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå