Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 nå er jeg møkk lei.. får opp en reklame ang sex norsk faktisk.. står: "gi meg ditt tlf nr" dette vil jeg ha bort!! vet noen hvordan jeg kan fjerne slikt og hvor det ev kommer fra... ? har prøvd å systmgjennopprette dataen min men det hjelper lite gitt... er dritt lei
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Standardsvar: Bruk ad-aware. Kan du laste ned fra www.lavasoft.com
mskancke Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 hvis du vil unngå slike problemer helt, så bruker du opera nettleseren!
Pedro Skrevet 7. mars 2004 #5 Skrevet 7. mars 2004 Nå gjelder det å ha tunga rett i nunnen. Du har antagelig fått en DIALLER. Sjekk ut: Legg til/fjern programmer på kontrollpanelet. Ser du noe der som du ikke kjenner til? Sjekk ut om du har et nytt ikon på oppgavelinjens høyre side. Hvis du finner det der, finnes det en avinstaller. To kirsebær. Gå til utforsker og tast inn dialler eller "sex". Sjekk også ut om du kan finne et nytt program i programlisten. Det kan være et sant h... å bli kvitt f..skapen. Hvis du har modem, er det ekste viktig at du blir kvitt den. Det var en danske som påførte sin mor 38.000 kroner i telefonregning på den måten. http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp Du finner en gratisversjon her. Denne kan virke overambisiøs i jobben sin med å holde PC'n usmittet, med du kan enkelt "lære den opp" Til og med jeg fikk det til. Fortell hvordan det går.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå