MrMister Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Hei! Har nettopp blitt singel etter et ganske langt forhold (over tre år). Alt gikk relativt greit for seg, ikke noe drama, ikke noe sorg. Enighet fra begge parter. Jeg er en mann foressten, og siden jeg er relativt ung har jeg aldri egentlig vært skikkelig singel. Uansett, jeg har en viss formening om hva jeg vil nå. Treffe interessante mennesker, ha det gøy med søte jenter, og samtidig ikke noe forhold. Problemet mitt er at jeg er en ganske grei fyr, jeg ser i alle fall sånn på meg, men det å skulle ha seg med noen, kanskje holde på med flere personer samtidig er noe som er veldig fremmed og rart for meg. Jeg ønsker ikke å bli han douche-fyren som man alltid hører om, som ikke ringer tilbake. Men, jeg vil jo ha det gøy og ha det festlig, men uten forpliktelser eller liknende. Ellers er jeg en relativt kjekk fyr, men som mener at stedet jeg har mest å levere er på personligheten min. Og jeg vil heller ha en "fling" enn one-night-stands.Hvordan møter man jenter som også vil det?Hvordan sier man ifra om sånt?Og hva bør man ikke gjøre for å holde en avstand fra seriøsitet. Jeg har hørt fra kompiser at dette vil være f.eks å aldri møtes på dagen, etc. Alt sånt høres ganske tullete ut for meg, men om det funker? Beklager om dette ble veldig amatør-messig, men jeg er jo som sagt ny på dette :-)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Gå på byen finn deg en jente, ha sex med henne og prester bra nok og vær hyggelig nok til at hun vil fortsette opplegget. Altenrativ 2, er å gjøre det samme, men med en venninne. Fortsatt greiest å spørre om sex på fest. Ved opplegg nummer 1 så har du i hvertfall ganske mange sjanser. Anonym poster: c9c97ebb842916a17cd16904fe61882e 1
Surriball Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Og jeg som trodde konseptet "singel" gikk ut på å ikke være i et forhold... Ikke bare ligge rundt... 4
frøkna Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Når du får kontakt med ei jente sier du rett ut at du er kommet ut av et langt forhold, vil gjerne ha det gøy uten å binde deg. Er faktisk mange som vil det samme som deg, men om de ser etter noe seriøst og du ikke sier i fra før dere har hatt sex, da er man douche. Sånne jenter møter du overalt, men man må snakke med dem for å finne ut av det! Jeg syns en fling skal man ikke henge med for ofte, kanskje heller ikke introdusere dem til alle vennene dine. Grensene finner dere jo ut sammen, men jeg legger kanskje litt mer i en fling enn en pulevenn, en pulevenn er bare sex mens en fling kan man kanskje se film med og spise frokost med dagen etterpå da. 1
MrMister Skrevet 18. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2012 Takk for svar, spessielt frøkna for utfyllende og forklarende. Tror jeg er litt mer rustet nå
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 100% åpen, ærlig og direkte hele tiden. Du vil gå glipp av mye fitte, men igjen, så er ikke fitte SÅ vanvittig guddommelig. Men integriteten en slik oppførsel gir deg kan ingen ta fra deg. 3
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 100% åpen, ærlig og direkte hele tiden. Du vil gå glipp av mye fitte, men igjen, så er ikke fitte SÅ vanvittig guddommelig. Men integriteten en slik oppførsel gir deg kan ingen ta fra deg. Bra svar! Og så får du bare prøve å ikke få følelser for noen, eller treffe på noen som får følelser for deg.. For å si det som det er: Du kan ikke bestemme deg for hva slags opplegg du vil ha, for du vet aldri hva som venter bak neste hjørnet. Det er mange før deg som har kommet ut av forhold og sagt "Nå skal jeg knulle og ha det gøy" og 3 måneder senere står de ved alteret og er stormforelsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå