momo Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Nå går alt rett i dass, og det er bare 2 dager til vi gifter oss. Den glupingen jeg skal gifte meg med, har kasta bryllupsboka mi, hvor all informasjon om bryllupet og talen står i. Så nå får jeg ikke holdt tale, masse ting jeg må gjøre på nytt, og det blir et slit og få tak i tlfnr til hun som leier ut selskapslokalet. Jeg som skulle ringe i kveld og avtale når i morgen jeg skulle hente nøklene. Og på toppen av det hele så vil ikke idioten min beklage det han har gjort, fordi han sier at han ikke gjorde det med vilje. Er så sint og fortvila, har ikke lyst til og gifte meg nå, er jo ikke gøy og skulle gifte seg med en man er forbanna på, men nå er det forsent og gjøre noe med det. Så om 2 dager blir jeg gift med en idiot.
Gjest Muslingen Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Min første reaksjon var :o . Kaste boka di? Er han en søvngjenger??? Ser han ikke forskjell på en bok og søppel?? Men jeg må litt også.....
frosken Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Det ordner seg og det blir et bra bryllup likevel - tenker du deg litt om så vet du det du også Jeg er sikker på at det blir en fantastisk dag, selv om du vel neppe trengte dette akkurat nå. Lykke til på lørdag!!
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Dette ordner seg nok skal du se. Bare pust rolig :klem2: stort sett alt er jo klart nå allikevel, er det ikke?
-ida- Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Jeg må nesten le litt, ikke stygt ment. Men de fleste par som gifter seg er litt uenige før den store dagen, begge har nerver i helspenn og har masse og tenke på. Ønsker dere lykke til, bryllup blir det nok uansett tenker jeg. Lykke til!!
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har skrevet det før her inne og gjentar det gjerne... Uansett hvor mye dere planlegger og fikser og ordner og styrer; noe vil gå galt. Det er en eller annen naturlov. Jeg glemte talen min hjemme, dvs på pc-en - jeg glemte sjalet mitt jeg skulle ha på kvelden og cd-en med bryllupsvalsen som ingen vet hva heter og ingen har hørt om så er såååå spesiell, den er i et sort hull et eller annet sted og kun små toner høres på en eller annens video. Likevel - dere blir gift og alle menn er idioter på et eller annet tidspunkt i sitt liv, din er det nå. Min er det i perioder, sånn med omtrent 28 dagers mellomrom. Kjære du, han gjorde noe dumt, det gjør vi alle. Og uansett hvor mye stress det blir, så gifter du deg lørdag med mannen du elsker og gå nå og ring til damen med nøklene - ikke bruk tiden din her inne i hvert fall. Gratulerer på forhpnd, dette går så bra så!
jea Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 HUff da,men må jo le litt og..ser for meg dere begge to ,da du finner ut att han har kasta boka di-.. Men det går nok så bra skal du se...
Lullu Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Huff og huff. Hadde jeg vært deg, hadde jeg delegert en del oppgaver til han, dvs. jobben med å finne nr. til hun dama på selskapslokalet f.eks. La han slite litt for strevet. Kjedelig at noe sånt skulle skje, men det var jo ikke med vilje. Han vet jo sikkert at du ville reagere slik du gjør nå. Men hvordan han kunne kaste en slik bok er jo et annet spørsmål? La menn være menn, og svelg irritasjonen. De er jo bare født sånn, og sånn vil vi ha dem :-) Vel....jeg hadde vel DREPT min om han hadde gjort det samme Sender over noen slike til han fra meg også jeg - :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 Det viktigste er å få tak i dama som du skal ringe ang lokalet. Ring opplysniga f.eks.. Når det er gjordt puser du skikkelig ut (er du sinna på han ennda, sa grise-bank noen puter og hyl og skrik.) SÅ, sette ned på et stille sted å skriv ned noen stikkord til talen. Det trenger ikke være mye, men bare litt tilfelle du får jernteppe på dagen deres. Må ønske deg kjempemasse lykke til! Også håper jeg du kommer med et lite referat her inn!
Augustbrud02 Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 Sikkert en dårlig trøst nå, men om noen år er dette noe dere garantert ser tilbake på og ler av i ettertid. Det er jo slike ting som dette man husker. Men det er grusomt når det står på. Håper det løser deg! Og hvorfor ikke bare bruke dette som et poeng i talen din også, det kan jo bli ganske humoristisk da!
Henri Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 Det ordner seg alltid for snille piker... Angående talen din...kansje du har et lite øyeblikk hvor du kan skrive ned noen ord til din kjære, si at du egentlig hadde en annen, men at den ble plutselig sporløst borte, og gjøre hele situasjonen om til en litt morsom gest..? Om det er stressende å havne oppi slike ting to dager før en skal opp til alters, er der ikke annen utvei en å gjøre det beste ut av det. Det er mange gode, flotte, morsomme og seriøse taler, som er blitt skrevet i "hurten og styrten". I dag er det bare en dag til du er gift, gled deg! :-) Jeg venter nyskjerrig på referat om hvordan din bryllupsdag utartet seg.... Klem.. :klem2:
anneca Skrevet 5. mars 2004 #12 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har skrevet det før her inne og gjentar det gjerne... Uansett hvor mye dere planlegger og fikser og ordner og styrer; noe vil gå galt. Det er en eller annen naturlov. ! En liten avsporing... Det var faktisk ikke noe som gikk galt når vi giftet oss. Enten var vi vel heldige, eller som vi tror selv, så hadde vi ikke skyhøye forventning. Vi tok det som det kom.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Nå går alt rett i dass, og det er bare 2 dager til vi gifter oss. Den glupingen jeg skal gifte meg med, har kasta bryllupsboka mi, hvor all informasjon om bryllupet og talen står i. Så nå får jeg ikke holdt tale, masse ting jeg må gjøre på nytt, og det blir et slit og få tak i tlfnr til hun som leier ut selskapslokalet. Jeg som skulle ringe i kveld og avtale når i morgen jeg skulle hente nøklene. Og på toppen av det hele så vil ikke idioten min beklage det han har gjort, fordi han sier at han ikke gjorde det med vilje. Er så sint og fortvila, har ikke lyst til og gifte meg nå, er jo ikke gøy og skulle gifte seg med en man er forbanna på, men nå er det forsent og gjøre noe med det. Så om 2 dager blir jeg gift med en idiot. Boken er jo selvfølgelig viktigere enn ekteskapet du kommer til å få med denne mannen. Alvorlig talt, alle kan gjøre en feil, og det er totalt tåpelig å kalle han de tingene du gjør for at han gjorde en liten feil. Det første du bør gjøre er å sette deg ned og roe deg ned 10 hakk, så skal du se at ting løser seg. Tale nr to kan kanskje bli bedre enn den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå