AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Har nå hatt ganske vonde pupper som stadig blir ømmere de to siste dagene (blåmerkefølelse, spesielt mot armhulene), i tillegg til små smerter korsryggen og nederst på venstre side i magen. men det er fortsatt 8 dager til mensen kommer. Jeg har veldig regelmessig sykluse og kan ikke huske at det har skjedd så tidlig før, det pleier å komme dagen før eller ikke i det hele tatt. Jeg kjenner også veldig godt når jeg har eggløsning, og denne hadde jeg for ca. 7 dager siden, og det går ALLTID 14 dager før jeg får mensen etter denne. Er det mange som har slike smerter så lenge før? Eller som plutselig har fått det når man ikke har hatt det tidligere før mens? Jeg går ikke på p-piller, men bruker kondom, så kan ikke være gravid. Anonym poster: 1a428778b4bdbe13ee3ed4d96c3f71d2
Snurrebart Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Hei Anonym! Ja det er helt normalt for meg i hvertfall! Jeg har alltid de plagene der en uke før, og rett før mensen starter forsvinner alle plagene. Kan ikke gi deg en fasit på din kropp da, selvsagt, men tror ikke det er noe veldig uvanlig!
Missy1 Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Det er nok ikke uvanlig, men du kan være gravid selvom dere bruker kondom altså. Det er ikke hundre prosent sikkert. Hvis mensen blir forsinka så ta en test. Ømmheten i brystene du beskriver er akkurat sånn jeg hadde da jeg fant ut jeg var gravid med mitt barn. Ikke for å skremme deg, men er greit å være obs på det om du skulle bli forsinka
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Hei Anonym! Ja det er helt normalt for meg i hvertfall! Jeg har alltid de plagene der en uke før, og rett før mensen starter forsvinner alle plagene. Kan ikke gi deg en fasit på din kropp da, selvsagt, men tror ikke det er noe veldig uvanlig! Takk for svar. Da kan det jo hende at det er det,da. Hvis det er flere som har det sånn så tidlig:) Det er nok ikke uvanlig, men du kan være gravid selvom dere bruker kondom altså. Det er ikke hundre prosent sikkert. Hvis mensen blir forsinka så ta en test. Ømmheten i brystene du beskriver er akkurat sånn jeg hadde da jeg fant ut jeg var gravid med mitt barn. Ikke for å skremme deg, men er greit å være obs på det om du skulle bli forsinka Oi, det har jeg ikke tenkt på. Trodde der var ganske sikkert, men ingenting er vel 100%, når jeg tenker meg om. Er det ikke litt tidlig å få den uke etter likevel? Er vel tvilsomt, men får tar en test om jeg ikke får mensen når jeg skal, da. Takk for svar. Anonym poster: 1a428778b4bdbe13ee3ed4d96c3f71d2
Harlequin Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 For meg er det helt normalt, i alle fall
skreppamedleppa Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 (endret) Hos meg er ømme bryster lenge før mensen starter helt normalt. ca fra eggløsningen altså normalt sett 2 uker før mensen til andre dag av mensen har jeg ømme pupper, de "vokser" også opp en cup størrelse i denne tiden, men etter 2. dag i mensen forsvinner både ømmheten og puppene forsvinner til sin vante størrelse. Merkelig fenomen men slik er det bare hos meg, (da jeg ble sammen med typen lo han av meg og sammenlignet meg med en schæfer hund han hadde hatt som hadde innbilte svangerskap før hun skulle ha løpetiden sin, for selv om man ikke er gravid så er det nok som Missy1 nevner vanlige graviditetssymptomer men som sagt det betyr ikke nødvendigvis at du er det) Jeg gjekk også fra å ikke ha noe puppehevelse eller ømmhet i brystene til å få slike pms symptomer da jeg var 22 nesten over natten Endret 19. november 2012 av skreppamedleppa
Gjest Funky Punk Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Hadde regelmessig mens i flere år, hvor symptomene, varighet osv var likt hver mnd Men så begynte det å forandre seg. Kunne få ömme pupper mye tidligere, kraftigere/svakere blödninger ..: Det er helt normalt at kroppen forandret seg og at man opplever kroppen på ulik måte hver gang. Er du usikker så tar du en test. Alltid greit å ha noen liggende i skapet på badet.
Missy1 Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde også ømme bryster før mensen til vanlig, men da jeg var gravid så var ømmheten annerledes. Kjentes støl ut eller som blåmerker. Jeg var bare 4uker på vei da jeg testa positiv så det var rett rundt da jeg skulle hatt mensen
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Dette er helt normal, og en del av det som går inn under premenstruelle smerter (pms). Jeg har små pupper, men må likevel gå med armene i kors når jeg skal ned trapper rett før mensen. Løpe er uaktuellt. Anonym poster: c5638f0721a7961dcb2ae81207054ce3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Takk for svar. Jeg får vel bare venne meg til at jeg nå plutselig skal ha gigavonde og dobbelt så store pupper og gå som en gammel dame med vondt i ryggen en uke før tante rød, da. Anonym poster: 1a428778b4bdbe13ee3ed4d96c3f71d2
Gjest Ingvild. Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har de siste dagene hadd kjempe vondt i nipplene mine, men det er sinsykt vondt når jeg fryser og de blir stive da er det den brennende følelsen og det stikker skikkelig. Jeg kan ikke ha på meg Bh og genseren er også veldig vond å ha på seg. + Jeg har veldig vondt i korsryggen min. Idag er det 4 IKM. Og båd jeg og kjæresten min mener jeg burde ta en test imorgen ( 25.01.13) Men kjenner jeg gruer meg litt til det, for de tidligere testene jeg har tatt tidligere ved tanken på at jeg kunne være gravid har vært negativ. Så er redd for å bli skuffet igjen... Noen som har hatt det samme?
Gjest . Skrevet 24. januar 2013 #12 Skrevet 24. januar 2013 Normalt at mensen forandrer seg ja... men hva om smertene går fra "fungere fint i hverdagen" til "nærmest ikke bevisst" - i en times tid like før syklusen starter. Burde det sjekkes?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #13 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har de siste dagene hadd kjempe vondt i nipplene mine, men det er sinsykt vondt når jeg fryser og de blir stive da er det den brennende følelsen og det stikker skikkelig. Jeg kan ikke ha på meg Bh og genseren er også veldig vond å ha på seg. + Jeg har veldig vondt i korsryggen min. Idag er det 4 IKM. Og båd jeg og kjæresten min mener jeg burde ta en test imorgen ( 25.01.13) Men kjenner jeg gruer meg litt til det, for de tidligere testene jeg har tatt tidligere ved tanken på at jeg kunne være gravid har vært negativ. Så er redd for å bli skuffet igjen... Noen som har hatt det samme? BRYSTVORTER Anonym poster: 9c62b678aade8ee8c97a48a2def54693 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå