AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Må bare undre meg litt over et skikkelig i-landsproblem her inne. Jeg er ikke en snobb, men da jeg satt på café tidligere i dag kom det inn en representant for noe jeg synes er skikkelig, skikkelig snodig. Ei nydelig jente. Pent ansikt, flott figur. Håret er satt fint opp og sminken er etter alle kunstens regler. Elegant antrekk som sikkert har kostet litt, og som så ut som god kvalitet. Fin veske, og et pent, enkelt smykke rundt halsen. Kort og greit en elegant, classy og flott jente som virkelig så bra ut på en ikke-prangende måte. ...også ødelegger hun inntrykket TOTALT ved å kronisk slafse på en tyggis. Ikke litt forsiktig tygging for å få frisk smak i munnen eller noe sånt, men ordentlig slafsing. Med åpen munn, og av og til smattelyder. Er det bare jeg som sliter med å forstå hvordan ei som tydeligvis har lagt endel innsats i utseendet sitt velger å matche det med å se ut som en drøvtyggende ku? Og hun er ikke alene, jeg synes jeg ser dette over alt! Og det irriterer vettet av meg (jeg sa at dette var et i-landsproblem, gjorde jeg ikke?) Jeg har faktisk lyst til å ta bussen i fred, uten å høre 15 min sammenhengende slafsing fra sidemannen. Smatting er dårlig folkeskikk ved matbordet, så hvordan får godt voksne mennesker seg til å smatte høylydt så fort det er en tyggis? Åja, også ser det idiotisk ut, det er white trash og dødsharry. Mener jeg. Men jeg begynner på å lure på om jeg er den eneste. Anonym poster: b10344d17a98ac42a964e53447696c2b 2
Rosadotten Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Hahah, jeg kan ikke fordra smatting! Enkelte mennesker skal man ikke by på tyggis, uansett Det er ingenting som gjør meg sintere enn noen som smatter.. Og hvis man studerer, så kommer det spytt ut også, det bråker og det ser helt motbydelig ut. Jeg kjenner en gutt som smatter drithøyt med vilje, og gisper og slafser og puster tungt osv osv :S Endte en gang med at jeg moste en halv appelsin i panna hans så det rant ned i øynene. Dårlig gjort, jeg vet det, men jeg blir dritforbanna 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Så om stygge folk spiser tyggis går det bra? - ja, ja, noen fordeler må vel de også ha. Men syns fortsatt det var noe urettferdig.
Blod Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Kanskje hun ikke vet at hun slafser så fælt. Det er de rundt som hører det best
Gjest Erm Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Jeg hater tyggis, jeg synes det er ufattelig harry. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 H Så om stygge folk spiser tyggis går det bra? - ja, ja, noen fordeler må vel de også ha. Men syns fortsatt det var noe urettferdig. HAHAHA, nei det var bare ekstra rart når det tydelig er folk som bryr seg om hvordan de ser ut! Men jeg ser at det var noen solide doser med klønete fremstilling her! Anonym poster: b10344d17a98ac42a964e53447696c2b 1
Kamikatze Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Basert på en nyopplevd episode med ei som kunne vært tvillingsøsteren hennes: Vær glad det ikke var snus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå