Thalassos Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Er det noen her som har tatovert fonter i Oslo, eller vet om noen som er gode? Eventuelle priser? Jeg skal ha 5 bokstaver på ca en cm i høyde, noen som vet hvor mye det kommer til å koste? Jada, jeg vet tatovering på håndleddet er dritharry ifølge "alle" her på KG, men det jeg skal ta er noe jeg aldri kommer til å angre på, og er noe jeg vil se hver dag!
Gjest Blomst83 Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Jeg har på håndleddet. Husker ikke prisen.Er noen år siden, så den har garanter uansett. Men jeg tok den i hvert fall hos Bo i gamlebyen. Han hatt forøvrig tatt alle mine. Har 7 stk, og jeg er veldig fornøyd med alle
Adhara Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Jeg vil anbefale Lucky 7. Der takler de det meste av tatoveringer, men du bør være raskt ute med å bestille time, ventetida kan være litt lang 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Er det noen her som har tatovert fonter i Oslo, eller vet om noen som er gode? Comic sans er jo litt leken da, eller om du er litt mer klassisk så kan du jo gå for arial eller times new roman. 3
Gjest Mrs.KennyPowers Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Mitt absolutte favorittsted for tattoos er Timeless tattoo i Pilestredet. Ellers er de også veldig flinke på Lucky 7 i Øvre Slottsgate og Tro, håp og kjærlighet i Storgata.
Thalassos Skrevet 18. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2012 Comic sans er jo litt leken da, eller om du er litt mer klassisk så kan du jo gå for arial eller times new roman. Morsom du. Takk til dere andre
Gjest Glorificus Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Jeg har på håndleddet. Husker ikke prisen.Er noen år siden, så den har garanter uansett. Men jeg tok den i hvert fall hos Bo i gamlebyen. Han hatt forøvrig tatt alle mine. Har 7 stk, og jeg er veldig fornøyd med alle Jeg, derimot, har ikke så god erfaring derfra. Jeg vil anbefale Lucky 7. Der takler de det meste av tatoveringer, men du bør være raskt ute med å bestille time, ventetida kan være litt lang Har hørt mye positivt om Lucky 7! 1
Envy Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Symbolic ink! Vet ikke hvordan de er på skrift, men de er generelt sett sykt flinke og profesjonelle, ikke veldig dyre heller i forhold til hvor flinke de er!
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 Jeg, derimot, har ikke så god erfaring derfra. Har hørt mye positivt om Lucky 7! Ikke jeg heller, har en tatovering derifra som ser helt forferdelig ut. Er visst flere som har fått kjipe tatoveringer der.
Gjest Glorificus Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Ikke jeg heller, har en tatovering derifra som ser helt forferdelig ut. Er visst flere som har fått kjipe tatoveringer der. Ah, såpass, ja. Min er veldig klar for makeover, og jeg kommer definitivt ikke til å gå dit for å gjøre det.
Gjest Blomst83 Skrevet 18. november 2012 #11 Skrevet 18. november 2012 Jeg har hørt det motsatte.Jeg kjenner flere som går dit, og som sagt så er jeg veldig fornøyd og har null planer om å bytte. Men vi er ulike, og godt er det
Thalassos Skrevet 18. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2012 Jeg vil helst til et sted hvor færrest mulig har dårlig erfaringer.. Jeg tok piercingen min hos Bo, og jeg syns det virket litt skittent og uproft. Noen som vet hva prisene ligger på på Lucky 7?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. november 2012 #13 Skrevet 18. november 2012 Jeg vil helst til et sted hvor færrest mulig har dårlig erfaringer.. Jeg tok piercingen min hos Bo, og jeg syns det virket litt skittent og uproft. Noen som vet hva prisene ligger på på Lucky 7? Ca 1000 i timen (rabatt på større prosjekter), minstepris 1000, - det var det i alle fal når jeg var der for 2 år siden.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #14 Skrevet 18. november 2012 1000-1200 kr, vil jeg tro. Anonym poster: acf4fe2947a65e972775547670812628
Gjest puffy Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Har en liten tatovering som jeg tok hos Oslo Ink, det begynner å bli en stund siden, men er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Hvor ligger Oslo Ink, og er det noe liv der fremdeles? Anonym poster: 51fc9090efc609b366e62576bcb61abc
Thalassos Skrevet 20. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 20. november 2012 Det har byttet navn til Mobster hvis jeg ikke tar feil Valget falt på Del Barrio, Jorge som jobber der er veldig flink, og ga meg tatoveringen for 700
Binta Ba Skrevet 20. november 2012 #18 Skrevet 20. november 2012 Det har byttet navn til Mobster hvis jeg ikke tar feil Valget falt på Del Barrio, Jorge som jobber der er veldig flink, og ga meg tatoveringen for 700 De har jeg hørt MYE fint om:) Tenkte å stikke innom der selv.
Auroressa Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 House of Pain som nå heter Tro Håp og Kjærlighet, jeg anbefaler dem på det sterkeste og varmeste. Har tattovert meg hos Pepe der tidligere på ribbeina med tekst, han var utrolig dyktig, og linjene er rette og feminine. Holder på nå med et stor piece på låret hos Helene, og hun er utrolig dyktig på mer portretter , men ville og gått og tatt skrift hos henne. Minsteprisen er 1000 kr,- Lykke til
Thalassos Skrevet 21. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 21. november 2012 Tok den idag, og det gikk over all forventning. Jeg har alltid sagt til venninner og kompiser som skal tatovere seg at "Du må IKKE la tatovøren sette griller i hodet på deg når det kommer til tatoveringen eller 'sette sitt eget preg på den'", men nå er jeg kjempeglad for at jeg gikk imot det jeg selv sa. Endte opp med en nydelig tatovering som betyr veldig mye for meg, som jeg kommer til å se hver dag, resten av livet! .. Og ikke var det særlig vondt heller! Trodde jeg skulle dø da jeg satte meg i stolen, men det var mer irriterende enn vondt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå