Gå til innhold

Ringe eller sende mld i fylla..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver lørdag og søndagsmorgen har je flere ubesvarte anrop og x antall sms på tlf,mld på fb også :)Det er fra menn jeg har datet eller noen jeg har flørtet med,traff på byen.Det er en fyr som skriver hei,er du våken hver eneste helg hehe.Synes bare det er kjempe morsomt at folk ringer og sender mld på fylla.Flere som opplever det samme ? :D

Anonym poster: de5759284dd98dd0c9c7fcf9684ffdfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he ja! :sjokkert:

Av og til slår det meg at mobiler burde være utstyrt med alkolås. :ler:

• Liker 2
Gjest Mandalas
Skrevet

Av og til slår det meg at mobiler burde være utstyrt med alkolås. :ler:

Hehe, god idè! Men mest for å beskytte andre mot meg ;)

Skrevet

Sender han bare melding i fylla liker jeg det IKKE.

Sender han meldinger da han er edru også, liker jeg det.

Anonym poster: 1ebdb6ae64ede7387064bc44b0795445

Skrevet

Synes det er ganske plagsomt - og tar det som et tegn på at gutten ser på meg som en jente han bare kan kontakte for å "få seg noe" (eller hva man skal si). I hvert fall om det er snakk om ringing, og vi er i samme by. Hater det, og mister interessen for fyren.

Skrevet

Sånt er vel bare søtt?

Ikke like gøy når man mister jobben fordi man tydeligvis har telefonterrorisert sjefen.

Gjest Maneater?
Skrevet

Ikke like gøy når man mister jobben fordi man tydeligvis har telefonterrorisert sjefen.

Been there, done that? :fnise:

Skrevet

Been there, done that? :fnise:

Ja, eller jeg fikk ikke forlenget kontrakten fordi jeg fortsatte å ringe han selv etter jeg hadde fått advarsler og forklart at han sov med både kona og babyen.

Skrevet

Er som regel jeg som ringer og sender meldinger i fylla, veldig sjelden jeg våkner opp til ubesvarte eller meldinger selv...

Alkolås hadde virkelig vært noe! :)

Skrevet

Ja, både sender mye selv, og mottar mye rart i helgene :ler:

Det morsomste er vel når man ikke har vært ute selv og leser alle disse fyllemeldingene dagen etterpå, fulle av merkelig ulogisk autocorrect og skrivefeil :nigo:

Skrevet

Opplever det samme. Hvorfor kan de ikke bare ringe en vanlig onsdag ettermiddag istedenfor? :P

Gidder sjeldent å ta tlf når folk ringer på fylla..

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Fikk en del av de i the good ol' days når jeg var mye mer ute på flørtern og hadde flere baller i lufta, ja!

Nå tikker det inn en her og der, har ikke noen jern i ilden for tiden og det bor heller ikke mange gamle flammer her som blir nostalgiske i fylla. Nå begynte jeg faktisk å savne det litt, hehe.

Skrevet

Jeg har tlf på lydløs pga den type ringing :DAlltid kjekt å lese dagen etterpå:)Han som skriver hver eneste helg er bare morsom han.Jeg vet at det er ikke pga sex eller for å få seg noe,det er nesten bare for å si hei og han bruker alltid store bokstaver(caps) hehe.Det er også en som spør om vi kan være venner og så kommer neste mld der han spør om vi kan gå på kino-date :)Han som ringer er en filmregisør og han er vanligvis pratesjuk og får mange mld på voicemail.Der snakker han om alt mulig haha.

TS

Anonym poster: de5759284dd98dd0c9c7fcf9684ffdfc

Gjest brutal mann
Skrevet

Har bare fått sånne som har vert sendt til feil nummer... Mye utroskap ute og går.

Skrevet

Syns det er greitt med sms, for jeg ser dem ikke før neste dag likevel. Jeg er litt ferdig med fulle folk og babling i telefonen langt utpå natta. Mobilen er på lydløs i et annet rom enn det jeg sover i.

Skrevet

Når byen er stengt og gutta ikke har fått napp, så sender de sms til flere jenter av gangen for å sjekke om det er noe å få ;)

Da jeg var ung og naiv, syntes jeg det var søtt at så mange tenkte på meg, til jeg fant ut at de sender ut felles meld. Så det er ikke så søtt likevel.

Jeg har brødre og kamerater som også gjør sånt. Griser!

Anonym poster: 86d6d89b722774c7bd6a5eff990c4d46

Skrevet (endret)

Når byen er stengt og gutta ikke har fått napp, så sender de sms til flere jenter av gangen for å sjekke om det er noe å få ;)

Da jeg var ung og naiv, syntes jeg det var søtt at så mange tenkte på meg, til jeg fant ut at de sender ut felles meld. Så det er ikke så søtt likevel.

Jeg har brødre og kamerater som også gjør sånt. Griser!

Anonym poster: 86d6d89b722774c7bd6a5eff990c4d46

Virkelig? Jaja. Motet stiger og fornuften forsvinner. Ikke helt uvanlig det med alkohol...

Håper jentene er litt konfronterende :)

Endret av PanLi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...