AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Hva er deres beste tips til meg som ny hamstereier? Tror jeg har fått med meg det mest grunnleggende, men vil gjerne ha kreative ideer til ting den liker osv. Anonym poster: d10a563fe832a95e006e1e70164af662
-hild Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Tenker du på hva den liker å leke med, eller hva den liker å spise? Vår dverghamster likte å løpe.. og å klatre.. Hun likte ikke hamsterball, men kosa seg veldig hvis hun fikk løpe fritt på badet en stund (eneste sted hvor vi har kontroll på at hun ikke stakk av eller fant seg en ledning å gnage på) Varier interiøret i buret innimellom. I forholld til hva de liker å spise - frukt og grønnsaker er supre godbiter - en eplebit, eller en bit agurk ble godt mottatt av vår dverg. hun likte også druer (men obs, obs, ikke steinene!) Noen liker sirisser, og noen liker ost, kjøttdeig (rå) - det gjorde ikke vår.. (men nå har vi en vanlig hamster som elsker det, så de er forskjellige) lykke til !
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Tenker du på hva den liker å leke med, eller hva den liker å spise? Vår dverghamster likte å løpe.. og å klatre.. Hun likte ikke hamsterball, men kosa seg veldig hvis hun fikk løpe fritt på badet en stund (eneste sted hvor vi har kontroll på at hun ikke stakk av eller fant seg en ledning å gnage på) Varier interiøret i buret innimellom. I forholld til hva de liker å spise - frukt og grønnsaker er supre godbiter - en eplebit, eller en bit agurk ble godt mottatt av vår dverg. hun likte også druer (men obs, obs, ikke steinene!) Noen liker sirisser, og noen liker ost, kjøttdeig (rå) - det gjorde ikke vår.. (men nå har vi en vanlig hamster som elsker det, så de er forskjellige) lykke til ! takk for svar! Tar imot alle tips med glede jeg :D Anonym poster: d10a563fe832a95e006e1e70164af662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå