shadow6 Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Jeg har lenge vurdert å ta tatovering på håndleddet, på underarmen. Er det noen her som har tatt tatovering der som kan fortelle meg litt om hvordan det er? Er det så vondt at dere ikke anbefaler det? Har en liten tatovering på ankelen, men jeg hadde drukket en del når jeg tok den:P Hihi Noen som vil være så snille og dele sine erfaringer med meg?
Noir Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Ankelen var vondere enn håndleddet/underarmen synes jeg. De vondeste partiene på underarmen var området helt inntil albuen og den knokkelen som stikker ut ved håndleddet. Men det er ikke så ille, går nok helt greit.
LeaMichele Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Jeg synes ikke det var vondt. Kjennes såklart, men ikke utholdlig..
shadow6 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2012 tenker liksom på underarmen ved håndleddet, der hvor du ser blodårene godt liksom hvis dere skjønner?
Alina X Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 det var ikke vondt for meg nei, føltes bare som litt klyping.
scara Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Ikke noe særlig vondt der - bare å peise på!
julielis Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Jeg har tattovering på begge mine håndledd på undersiden, på den ene siden står navnet på min sønn og på den andre siden har jeg to sommerfugler. Syntes ikke det var spesielt vondt, skyggeleggingen på sommerfuglene kjentes ganske godt da...
Envy Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Jeg synes egentlig ikke tattovering i seg selv er så veldig vondt. Blir positivt overrasket hver gang Har på innsiden av håndleddet på begge sider, synes ikke de var spesielt vonde. Vondeste stedet jeg har tatt er faktisk ytterst på skulderen, på beinet der.
Gjest Mrs.KennyPowers Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 Opplevelsen av smerte er jo veldig forskjellig fra person til person, men generelt er det ikke veldig vondt på innsida av håndleddet, nei. På oversida og sidene kjenner du det littegrann mer, siden du treffer knoklene, men det også er fullt overkommelig for de fleste. Ikkeno å bekymre seg for! Bare sørg for at du får en bra en, for å fjerne de gjør jævlig vondt!
Gjest Wanderlust Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Jeg har på venstre skulder som jeg tok nå i høst. Det var i alle fall ikke vondt i det hele tatt. Jeg syns nesten det var litt deilig! Generelt tror jeg folk blir positivt overrasket over at det ikke gjorde like vondt som de på forhånd hadde trodd. Det er jo klart at noen steder er verre enn andre, da særlig der hvor det er tynn hud og bein.
lebello Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Jeg har også tatovering på innsiden av håndleddet, og jeg syns det var vondt å ta den! Så folk er forskjellig
Gjest sitj3 Skrevet 19. november 2012 #12 Skrevet 19. november 2012 Jeg har shading opp til "inni hånda" på en måte, og det er som med alt annet, du overlever. Vondeste er under foten, uten tvil! Ta der først, og alle andre er a piece of cake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå