Asfalt Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Personlig føler jeg meg litt fisefin hvis jeg ikke har veske med skulderreim så jeg kan ha den hengende over skulderen. Men samtidig så går jo ikke det med mange av de finere veskene mine. Så derfor ble jeg litt nysgjerrig på hvordan nettopp du holder vesken din, og hva slags type veske det er snakk om. Nå til dags ser jeg svært sjeldent jenter holde vesken på armen. Ser mest skulderreimer.
Gjest Gagaen Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Må ha skulderreim om jeg skal føle meg vel ja , enten det er selskapsveske ell mer " til daglig-veske "
FantasDick Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Jeg bruker bare clutch, de stapper jeg som regel under armen, eller jeg bærer i hånda noen ganger.
Harlequin Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Har stort sett vesker med skulderreim, liker de best. Men, har en Mulberry Bayswater-aktig utformet veske, og den går jeg med på armen, selv om jeg føler meg litt... Ja, fisefin. Men det er jo sånn den skal bæres Synes også det er greit med clutch uten reim, og da holder jeg den sånn: http://www.abmuku.com/2011/11/20/clothing/anve-saco-de-papel-leather-clutch-the-paper-bag-purse/
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Jeg har vesken på skulderen. Clutch bærer jeg som i linken ovenfor. Jeg har èn crossover veske som jeg sjeldent bruker (føler meg ikke vel med slike vesker), det er som regel bare når jeg er på reise og skal gå lenge på shopping/sightseeing osv. Anonym poster: 1fbec19f327d6ea4e8a0996ef93cba44
belle_ Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Jeg bærer alltid veskene mine nede på armen, i armkroken eller hva det heter. Føler meg ikke fisefin? Men det passer til hvordan jeg ellers kler meg. De fleste veskene mine er beregnet til å ha der. 1
Asfalt Skrevet 18. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2012 Jeg bærer alltid veskene mine nede på armen, i armkroken eller hva det heter. Føler meg ikke fisefin? Men det passer til hvordan jeg ellers kler meg. De fleste veskene mine er beregnet til å ha der. Hehe, er kanskje bare jeg som føler meg finefin fordi jeg så sjelden ser noen andre som bærer vesken sånn der jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Jeg bærer alltid veskene mine nede på armen, i armkroken eller hva det heter. Føler meg ikke fisefin? Men det passer til hvordan jeg ellers kler meg. De fleste veskene mine er beregnet til å ha der. Samme her! Anonym poster: 17182f2fddea2a3e3f9cdd03ee77e001
Aquarelles Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 Jeg bruker helst vesker med skulderreim fordi det virker mest naturlig for meg å ha den på skulderen.
Cosette Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Jeg liker bare vesker med lange reimer (med unntak av clutcher til riktig pene anledninger). Større vesker bærer jeg helst som crossover fordi det er komfortabelt, mindre vesker bærer jeg som crossover eller hengende etter reimen på én skulder. Den siste lille vesken jeg kjøpte var denne fra Filippa K, den bruker jeg på begge måter alt etter hva jeg har på meg ellers.
Tullebull Skrevet 18. november 2012 #11 Skrevet 18. november 2012 Bærer vesken nede på armen, på "jålemåten". Hvorfor? Aner ikke.
Professor Orm Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Dere må få dere vesker som kan bæres både på skulderen og cross over, for eksempel sånne reimer som på Chanel classic flap. Jeg personlig bruker å ha vesker på skulderen.
Gjest puffy Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Nede på armen og mye over skulderen
Miss Lucky Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Kommer litt ann på hvilken veske det er. Jeg trives best med å ha de på skulderen.. men har et par vesker som kun har kort hank, som da må "henge" på armen.
Wonders Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Jeg bruker bare clutch, de stapper jeg som regel under armen, eller jeg bærer i hånda noen ganger. Enig, clutch er alltid på venstre side med glasset jeg drikker i samme hånd, når jeg går rundt, så jeg kan hilse på andre med min høyre ledige hånd. Her holder damen alt på feil side... Jeg bruker også å se etter vesker som ha en liten enten hank eller noe å hengen den på ved bordet...
Agathe Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Kommer an på hvilken veske det er, er det lang skulder-reim så har jeg den på skulderen. Ellers bærer jeg den i hanken - som om den var en plastpose, eller i armkroken - syns ikke det er fisefint.
Gjest Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Bærer som regel alltid vesken i venstre hånd, i armkroken... Har den også over skulderen, under armen.. Brukes stort sett aldri veske med lang reim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå