Gå til innhold

Jeg har aldri farget håret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men skal snart til frisøren og vurderer å gjøre noe nytt. Vurderer kanskje i første omgang litt lysere striper, men jeg har virkelig ikke peiling på dette. Jeg liker håret mitt slik det er om sommeren, da får jeg naturlige lyse striper. Det viktigste for meg er at det ser naturlig ut, men kanskje litt freshere.

Noen her som kan mye om dette som kan forklare meg litt om ulike muligheter? Det kjipe med å begynne med dette er vel at man ikke kan slutte fordi man får ettervekst...

Anonym poster: 39f22100cfe0285c91c9d2e573e97adb

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Du vil ikke oppleve mye til ettervekst om du striper håret litt! Dette er det jo bare å snakke med frisøren din om, for h*n har nok mange alternativer som kan passe deg. Kanskje du kan farge håret med farge som forsvinner etter en stund? :)

Skrevet

Jeg hadde striper, i mitt naturlige blonde hår, for 2-3år siden. Så ikke tegn til ettervekst, kun når det var vått :) Valgte å stripe det fordi det blir så mørkt på vinter'n og ville ikke være så dum at jeg farget det.

Var veldig heldig med fargen på stripene, det så veldig naturlig ut, sånn som på sommer'n. Man så ikke at det var ''falske'' striper i.

Anonym poster: c7a16420077b42a843a15e283cf44f4f

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg kanskje bestille en time til klipping og striping, og så be om råd fra frisøren... Hvor lang tid tar striping forresten?

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg kanskje bestille en time til klipping og striping, og så be om råd fra frisøren... Hvor lang tid tar striping forresten?

Husker ikke helt.. Men du bør nok kanskje sette av 1-2t :) Velg ''hettestriper'' fremfor folie, mere skånsomt for hodebunn.

Anonym poster: c7a16420077b42a843a15e283cf44f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...