Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 en eller anna tulling i min klasse sier den ikke skal renses med fuktighetskrem før om tre dager er dette sant hva
aline Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Dette er hva de sier om rensing etc av tatovering der jeg har tatt mine to, og etter å ha fulgt deres råd hver gang, så har jeg aldri hatt noen problemer med mine ihvertfall. http://www.starlight-tattoo.no/sider/norsk/faq.htm
Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Takktakk En ting til: Nå tok jeg min i går, og de andre som har sett den sier "hæ er det sant, den skal jo være helt rød!" Antar dette er et luxusproblem da, men blir den kansje rød etterhvert? Huff som jeg maser men dette er jo ganske nytt for meg da
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Min var bare littegranne rød den føste dagen - sånt tror jeg varierer fra person til person.. Du er bare heldig Kaka
aline Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 Det er helt forskjellig hvor rød du blir og hvor mye du blør etc. Den første min var litt rød, den var på skuldern og den blødde endel også. Den jeg tok nå i sensommers, forran på leggen, var ikke rød mer en ett par timer etter at jeg tok den, og blødde nesten ikke i det hele tatt. Det kommer helt sikkert an på personen og også på hvor du tar den. Den på skuldern min er jo på ett mer "kjøttrikt" sted med mer blodårerer og alt, mens den på leggen er jo nesten rett mot beinet og muskelen, altså lite kjøtt og mindre blodårer den skader. Bare følg anvisningen fra Starlight du og pass på at du ikke klør eller river på rua som kanskje kommer, og smør massssssssssssse!! Den skal ikke være tørr mens den lager rue, så jeg fikk beskjed om å smøre hver time etter de tre første dagene. (de gir litt forskjellig info på sidene også, når jeg tok min siste så fikk jeg beskjed om at jeg godt kunne ta av plastikken allerede dagen etter, men jeg beholdt den på pga tidligere god erfaring med det.) Lykke til med tattisen, hva er det du har tatt og hvor? :-)
Gjest bare lille meg... Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 Takktakk En ting til: Nå tok jeg min i går, og de andre som har sett den sier "hæ er det sant, den skal jo være helt rød!" Antar dette er et luxusproblem da, men blir den kansje rød etterhvert? Huff som jeg maser men dette er jo ganske nytt for meg da kan jeg spørra hva slagsg tatoo du har?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Takk for tips, smører den 4 ganger om dagen med spenol jeg. Har en pusekatt svart som klatrer på min skulder! Bædæss 8) hehe. Nåh. Plastikk? Fikk ikke noe plastikk jeg? :-?
aline Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Dekket de ikke tattoveringen når de var ferdige med den? :klø: Det har de gjort begge gangene med meg, også har jeg skiftet ut plastikken med vanlig gladpack når jeg rengjør den. Holder på fuktigheten bedre og holder lo og ting fra gensere etc unna det helt ferskeste ihvertfall. Kan hende jeg er overhysterisk, men jeg har ihvertfall endt opp med perfekte tatoveringer pga det, så da gjør jeg meg heller litt ekstra flid med dem i starten. Det er jo faktisk ett sår du har laget, som skal gro og som du ikke ønsker at huden skal få arrdannelse som lager ujevn hud, derfor skal ikke huden være tørr og du skal ikke plukke på eller klø på evt rue når/om den kommer. Men det står forklart på den linken jeg viste til.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 De dekket til med et sånn her papir. skulle ha på i to timer også skulle jeg ta det av og rense med såpevann.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 nope, jeg bor i kristiansand, så tok den på forever tattoo
Jelly Skrevet 10. mars 2004 #12 Skrevet 10. mars 2004 Jeg skaffet meg en bitteliten tatovering på en Londontur, men fikk ingen beskjed om å rense den i det hele tatt. Det er nå to måneder siden, har ikke hatt noen problemer bortsett fra at den svir ved berøring. Noen som vet råd?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 11. mars 2004 #13 Skrevet 11. mars 2004 fuktighetskrem vil nå jeg anbefale, og kanskje ta en tur til en tattoo sjappe i norge hvor de har litt peiling. De vet nok råd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå