AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Det er så kjipt! Folk må jo tro at jeg aldri gjør noe. Men sannheten er en helt annen, jeg gjør masse hele tiden, med ulike folk! Folkene jeg henger med kan være ivrige på å legge ut bilder både i forkant og etterkant av når jeg var sammen med dem, men det aktuelle dagen blir ingen bilder lagt ut. Folk kan tidligere på dagen tagge hverandre, men når jeg er der blir ingenting lagt ut. Det er trolig bare tilfeldigheter, for jeg har mange ulike vennegjenger, men det er jo litt frustrerende Anonym poster: 23b7b5988a2cf2db828b5e0f4e21e54c
Tropic Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Hvorfor gidder du å bry deg om hva andre måtte mene?? Du vet jo selv at du har et spennende liv, er ikke det nok? Jeg legger sjelden ut noe på facebook, men det betyr ikke at jeg ikke drar på kino, ute å spiser, osv. er bare det at jeg ikek føler et behov for å dele med resten av verden at jeg skal ut å spise middag.
poppy Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy 2
Tussilago_2 Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 kanskje de ikke tror du ønsker bilder av deg på facebook? Jeg er blant de som ikke ønsker det og de som våger å legge ut bilde av meg blir forklart at dette er noe jeg helst unngår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå