Gå til innhold

fylla har skylda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere der ute! :)

Huff nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet ikke hvor jeg har han og jeg vet ikke hva han føler eller tenker lengre og jeg vil ikke ødelegge noe.

Jeg ble introdusert for en fyr av felles venner. Vi møttes tilfeldig et par ganger og ble bedre kjent. Det tok ikke lang tid før han veldig forsiktig, og nesten indirekte spurte om vi skulle finne på noe, eller filmkveld? Jeg svarte alle de gangene at det ikke passet (like indirekte) eller snakket meg bort fra det. Grunnen var at jeg var usikker, og han ikke spurte rett ut. Etter han hadde spurt noen ganger, ble det stille, og han sluttet å spørre.

Tiden gikk, vi snakket fremdeles og han var så trivelig! Jeg trivdes så godt i hans selskap. Men noe jeg ikke hadde lagt merke til i starten var blikkontakten som han klarte å holde i en evighet, mens jeg sjenert så ned. Han smilte alltid, men jeg vet ikke hva han ville, men det var en rar følelse og stemning. Jeg gjengjeldte ikke hva han gjorde uansett og til slutt så snakker vi bare sjeldnere og sjeldnere sammen.

Etter en god stund møttes vi endelig igjen på en fest. Fram til den festen hadde vi mistet kontakten. Men vi møttes og pratet denne gangen.Men her er greia, han var full og sier han ikke husker noe fra kvelden. Derfor vet jeg ikke om han mente det han sa, er det sannhet eller tull som kommer fram i fylla?

Iallefall så var jeg på dansegulvet med en kompis da jeg så han først. Han kom bort til oss og var litt i nærheten, før han svingte seg med og til slutt mellom meg og kompisen min. Han tok meg med bort derfra, en plass hvor vi kunne stå å snakke uten han andre.Etter en stund tok han forsiktig ansiktet mitt i begge hendene sine og sa forsiktig til meg at han er utrolig glad i meg og at jeg var den peneste jenta han viste om. Jeg ble satt ut og sjokkert. Siden det var høy musikk og fullt av folk, stod vi ganske nærme, og han kysset meg forsiktig og uventet mens jeg stod der å bare tenkte på det han hadde sagt, hvordan jeg skulle svare. Jeg var så forvirret og satt ut. Så det endte med at jeg ikke svarte på det iallefall.

Når vi møttes igjen, var det som ikke noe hadde hendt, han husket det jo ikke. Plutselig jeg fikk en melding om at han husket noe, men ikke alt..Vi møttes til kaffe og pratet, men jeg fortalte jo ikke noe annet en at vi hadde det gøy sammen og danset osv. Han smilte og sa at det var da godt, da vet jeg jeg hadde en fin kveld med deg iallefall.

I ettertid nå har venninnene hans har spurt om jeg vill finne på ting sammen med dem, men det har jeg takket nei til i tilfelle han ikke vil ha meg der. (for jeg vil ikke trenge meg på)

Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette og det han sa? mente han det?

Jeg vil ikke miste han, eller kontakten med han igjen. Men jeg er så usikker på hva han mener med alt dette og hva skal jeg gjøre isåfall? Dette er vell noe jeg bør finne ut av fordi det gjør vondt å tenke på om han mente det eller ikke, han er så koselig og jeg vil ikke ødelegge noe eller det som alt ikke er ødelagt, jeg vil bare ikke miste han.

Alle forslag og tips mottas med stoooor takk!

Anonym poster: 47a1ad7f9d051d7bd3078ac12aa69123

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg elsker alle i fylla, mener ikke engang halvparten av hva jeg sier. Men det er kanskje bare meg :fnise:

• Liker 6
Skrevet

jeg elsker alle i fylla, mener ikke engang halvparten av hva jeg sier. Men det er kanskje bare meg :fnise:

haha jo du høres trivelig ut! men det er godt å høre! Jeg vil bare ikke at dette skal bli ekkelt i ettertid

- Takk! :D

Skrevet

Tror jeg ville lagt mer vekt på blikkontakt og oppførselen hans overfor deg sånn til vanlig - heller enn en kjærlighetserklæring på fylla.

Kan jo virke som han er interessert i deg i hvert fall.

Men om dere ikke har kysset/har noe på gang? Og han sier han er glad i deg?? Det skurrer. Personlig blir jeg veldig skeptisk til gutter som jeg skjønner sprer rundt seg med tomme ord.

Han høres ganske umoden ut.

Skrevet

Du har jo i alle fall jobbet hardt med å ikke få noe på gang med ham, ut i fra det du beskriver? Du holder ikke blikkontakt, gjengjelder ikke et eneste forsøk på å sjarmere deg og du takker nei til alle forslag å finne på noe.

Ingen her kan vite om han mente noe av det han sa, men slik jeg ser det har du ingenting å tape ved å bli med en gang når du faktisk blir spurt å bli med. :)

Skrevet

Jeg er litt sånn som ikke orker å gå rundt grøten. Jeg hadde møtt han personlig og spurt han rett ut, og forventet et skikkelig svar. Er så slitsomt å gå rundt og lure.

Hender jeg har gjort ting i fylla, sagt i ettertid at jeg ikke husker det, fordi jeg kanskje synes det er litt pinlig, men husker det allikevel.

Kommer veldig an på hvor full man er. Jeg har hatt mine kvelder hvor jeg har sagt så sykt mye dumt, teit og rart, som jeg aldri ville sagt i edru tilstand også.

Og er man godfull, så er det som regel enklere å gi noen man har et godt øye til, litt ekstra oppmerksomhet:)

Spør han du!

Anonym poster: 3a727f2a7f210febcb2b1dfa7f603b76

Skrevet

Synes det virker som du har avvist han, jeg. Når han så endelig drikker seg til mot, så sier han at han ikke husker fordi han ikke vil bli avvist igjen... kanskje... er iaf en teori. Finn på noe sammen med han da vel!

Anonym poster: 1cf1e934201d69b487696090907a0542

• Liker 4
Skrevet

Stakkars fyr, han blir jo bare avvist.

Du har gjort en helsikkes god jobb i å vise at du ikke er interessert i hvert fall. Hvis du vil ha denne gutten, så sier du enten at du husker hva som skjedde den kvelden og at du likte det, eller så gjengjelder du blikkontakten og smilene. Hvis ikke kommer han til å innse at du ikke er interessert, og gå videre til nestemann.

• Liker 3
Skrevet

Dette er vell noe jeg bør finne ut av fordi det gjør vondt å tenke på om han mente det eller ikke, han er så koselig og jeg vil ikke ødelegge noe eller det som alt ikke er ødelagt, jeg vil bare ikke miste han.

Alle forslag og tips mottas med stoooor takk!

Slutt å tenke på hva han vil. Du liker han? Akkurat nå sender du ut "ikke interessert" signaler i fleng.

Om du ikke vil ødelegge noe så sier du ja neste gang. Og prøv å smile til stakkaren og vis at du liker han.

Anonym poster: 78fdb0a87434a72bbd0faa7985248d71

Skrevet

Fylla har aldri skylla. Det er bare en dum unnskyldning.

• Liker 1
Skrevet

Tuusen takk for alle svar! Syns det er godt å vite hva dere tenker om situasjonen :) Sannheten er vell at jeg er usikker, på alt. Det at han sa det i fylla og kan ha ment mye forskjellig med det han sa gjør det ikke lettere. Dette og annet gjør meg usikker på han. Når folk sier slikt i fylla gjør det iallefall meg nervøs, fordi jeg ikke vet om de mener det eller om det er tomme ord. Derfor er det vanskelig å vite. Det vil også være flaut å prøve å gjengjelde det, dersom det ikke tilstede in first place..Nervøs og uggen følelse av å tenke på slikt, haha!

Jeg skal iallefall prøve å være mer åpen, imøtekommende og hyggeligere dersom muligheten byr seg igjen, Må vell se an situasjonen kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...