Gå til innhold

Skal ut og reise, har lite plass; hvilke jåleprodukter "må" med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og reise og være borte i 5 måneder. Jeg vil ta med meg noe hudpleie, hårpleie og sminke, fordi jeg ikke "kan" kjøpe det der: Jeg bruker dyre produkter som det ikke bare er å kjøpe nytt av fordi det ikke passer å ta med akkurat nå . Så da vil jeg ta med det jeg har, og først kjøpe nytt når jeg går tom.

Jeg er dessverre ei typisk jåle som er avhengig av hud- og hårpleie, og som ikke føler meg vel uten fullt ansikt med sminke når jeg går ut døra. Men jeg kan ikke ta med alt jeg bruker for da har jeg ikke plass i kofferten :P hva bør jeg ta med av skjønnhetsprodukter? Sånn, hva er must-haves for reisenVil gjerne føle meg vel på turen også...

Videoannonse
Annonse
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Reiste selv til utlandet med lite bagasje, og var borte i et halvt år, men da hadde jeg mulighet til å kjøpe ting når jeg kom fram. Det som var med fra starten var det mest essensielle. En god ansiktskrem, foundation, mascara og verdens minste øyenskyggepalett med to farger, og sminkefjerningskrem.

Var sikkert ikke til så mye hjelp dette da, men :) Lykke til med pakking og reising!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...