Gå til innhold

Hvilket symaskinmerke er best?

6 stemmer

1. 1. Hvilket merke er best på symaskin

• Singer
    • Janome
    • JUKI
      0
    • Brother
    • Viking
      0
    • Pfaff
      0
    • Bernia
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilket merke dere synes er best. Dere har nok ikke prøvd alle, men isåffal - hvilken symaskin har du, er du fornøyd med den?

Er det noen jeg bør styre unna?

Er det andre merker jeg ikke har lagt til, som du synes er bra?

Tusentakk!

Anonym poster: 0e88d6e549059ba662e17b9eda36d23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kjente merkene som Bernina, Janome, Pfaff, Singer og Elna er alle kjent for å være gode. Jeg tror at det er omtrent uansett hva man velger av disse, avhengig av hva slags design man liker, hvor komfortabel man er med føttene og pedalen ++ Det kan også være greit å velge en maskin som har en forhandler i nærheten, med tanke på evt. reparasjon.

Anonym poster: 5c679fa213f4c9df04426a54850ad2ba

Skrevet

Janome og Bernina er godt kjente for sin kvalitet både blant hobby-syerne og de mere profesjonelle. Singer har lenge vàrt kjent som et godt merke, men det sies at siden de begynte å produsere i Kina så har kvaliteten rast nedover...

Selv stemte jeg på Brother i og med at dette er maskineri som blir omtalt som kvalitet, også er det det jeg har hjemme :briller2:

Den jeg har er en Innov'is 350SE, en elektronisk symaskin med en god del dupeditter. Blant annet hastighets-regulator (noe som var et must for nybegynner meg) og automatisk nål-treder (yey!). Synes den er stødig og veldig, veldig enkel i bruk :)

Skrevet

Jeg ville stemt Elna om det var et alternativ :)

Skrevet

Har tre Janome maskiner. En liten og enkel, en elektronisk med mange funksjoner og sømmer og en overlock. Den førstnevnte kan jeg ikke skryte av, men den var billig. Ble kjøpt i tenårene, til å legge inn bukser med i. De to andre er jeg superfornøyd med. Har hatt de i ett år og brukt de masse. Aldri noe tull. Har lite erfaring med andre merker annet enn en rimelig AEG-maskin som hadde gått i veggen om den ikke var lånt. Anbefales altså ikke.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Singer.

Anonym poster: a9841548f75260d378f0b9139b7d2d27

Gjest GGCavendMD
Skrevet (endret)

Synes Janome er best.

Endret av GGCavendMD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...