Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på disse to kjolene, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken farge. Føler at den grønne er mer "crazy" (om jeg kan bruke det ordet :fnise:) enn den blå, og i tillegg er jeg en stor fan av blå, eller purple som de kaller den. Samtidig bare digger jeg den grønne fargen også, og klarer ikke helt å legge fra meg den heller. Hva mener dere?

Grønn

http://www.motelrock...cent-Green.html

Blå

http://www.motelrock...ent-Purple.html

Anonym poster: 93b67176c21e0d897039acc4d3c234d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den grønne var kulest! Det kommer kanskje litt an på fargene dine og hvilke farger du kler best også, men jeg synes den var kul. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker grønt, men synes den andre var finere. Det er jo grønt i den også. .)

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er veldig glad i grønt, men synes den blå var like fin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den grønne var mye finere! Fikk litt lyst på den selv.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg digga begge! Hvilken tror du selv at du kler best?

• Liker 1
Skrevet

Den grønne var dødskul. Skulle ønske jeg hadde selvtillit (og kropp) til å gå i en slik!

Sorte pumps med høy hæl og en sexy hestehale med tupert krone hadde latt denne kjolen komme til sin rett!

Anonym poster: 33bdabf6ca1434210f13d43be08f0a52

• Liker 3
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg ville gått for den blå.

Tror den hadde passet best til typisk "nordisk utseende" med blondt hår og ikke alt for solbrun hud, slik jeg har. Hvis du derimot har mørkere hudtone og mørkt hår ville jeg nok kanskje tatt den grønne.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger! Var litt redd jeg skulle få masse "æsj, så stygg", her på KG er jo mange veldig kritiske... :fnise:

Jeg digga begge! Hvilken tror du selv at du kler best?

Jeg har blondt hår, og er verken helt blek eller solbrun. Jeg kler de fleste farger egentlig, og nå er ikke disse to såå ulike, men muligens blå. Er ikke riktig sikker. Men det var den grønne som fanget oppmerksomheten min mest, selv om jeg kanskje tror blå er best til meg! -TS

Skrevet

Du må selvfølgelig velge helt selv, men jeg tror jeg ville valgt blå da, når du er blond. Ser for meg at den grønne kanskje kan gjøre deg litt blek, selv om den også var kjempefin. :)

Anonym poster: 50b680ed3f889da3860aa3d4641cc93d

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg synes den grønne var kulest! Det kommer kanskje litt an på fargene dine og hvilke farger du kler best også, men jeg synes den var kul. :)

det var akkurat dette jeg også hadde tenkt å skrive, før jeg begynte å scrolle meg nedover :5:

Skrevet

Synes begge var kjempekule! Klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg synes er finest, men tror kanskje jeg ville valgt den grønne selv.

• Liker 1
Skrevet

Begge er veldig fine, men jeg likte best den grønne kjolen og hadde valgt den. Med rette sko og styling ellers så blir det supert :)

• Liker 1
Skrevet

det var akkurat dette jeg også hadde tenkt å skrive, før jeg begynte å scrolle meg nedover :5:

Haha, kloke hoder tenker likt! :5:

Skrevet

Den blå var absolutt finest.

• Liker 1
Skrevet

Kult.

Ikke mange kroppsfasonger som kan kle en slik kjole!

Jeg ville gått for grønn :)

Blir du blek, så kjør på med pudder i ansiktet, og blush + leppestift!

Anonym poster: 14b2396eb4c0a5d7bc8f22605c576fb1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt den grønne. Synes det var nydelig farge på den! :) Men nå er jeg brunette og kler generelt grønt godt. Har et inntrykk av at blondiner kler blått best? Du må nesten tenke litt på hva du tror kler deg best da :)

• Liker 1
Skrevet

Begge var fine, men likte den blå definitivt best! :mrgreen:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...