Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei skal prøve å forklare her. i Besteveninna mi ( elle hun ser vel ikke på meg som en venn lenrge en gang) har en kompis som har vært forelsket i henne i sikkert et år, men det blir aldri noe på dem og hun sier vi er bare venner, du kan ligge med hvem du vil til han. han sover også hos henne ca hver helg, jeg sover der ofte jeg også så vi 3 sover i samme seng. I natt rota jeg med han, vis skulle ha sex men fikk det ikke til. Jeg sa jo fra til henne om dette, eller det var vel noen andre veninner som fant det ut så de sa det vel før meg. Men nå er allle kjepeforbanna på meg! fikk masse utskjellings melinger hun vil heller ikke snakke med meg, Tingene min lå utenfor døra så jeg måtte bare hente dem å gå. Er så redd for at de aldri kommer til å tilgi meg, de sa også i går at vennskapet er ødelag, om dette stemmer mister jeg sånn ca 7 veninnner. Hva skal jeg gjøre? Føler ikke jeg kan si så mye mer heller har jo sagt at jeg er lei for det og at jeg trudde ikke hun brydde seg, siden hun også har sagt til meg kan ikke du bare ligge med han? Men de sier at jeg burde skjønt at hun ikke ville det selvom hun sa det. Vet jo at det er jeg som har gjort feil her, men har noen forslag til hva jeg bør gjøre. bør jeg vente litt med å ta kontakt igjen eller vente til de gjør det?

håper virkelig dette ordner seg...men har mine tvil...

Anonym poster: ea4c1e3815872a3de0aea417c9620115

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Her var det så mye rart og dramaqueen-aktige elementer at selv gudene ikke har svar.

• Liker 17
Skrevet

Sorry ts, men her er vennene dine en stor forbanna gjeng med DRAMAQUEENS!

Først så er fyren forelsket i venninna di, venninna di sier til han "du knuller hvem du vil", og hun har ikke følelser for ham, men han sover der hver helg ca. Hvorfor sover han hos henne hvis hun ikke har følelser og han kan ligge med hvem han vil? Allerede der er det rotete.

Så faller du og han for fristelsen til å rote litt.

Og DA bryter Helvete løs, i sin ytterste grad! Din venninne får nærmest et sammenbrudd fordi hun, selv om hun ikke liker det, elsker å bli tilbedt av den som har følelser for henne. Det gir henne en trygghet, om alt annet i livet svikter, så kan hun gå til den hun vet har følelser for henne, og ved å la ham sove der, opprettholde dem. Men overfor alle rundt så har hun ikke følelser for ham, og sier han må gå når han vil, velvitende om at han mest sannsynlig IKKE vil gå. Men når han starter på noe med en venninne av henne, som det kan bli noe mer med, da er det ramaskrik, og til de andre venninnene deres sitter hun der og gråter sine modige tårer og kommer med prat som "alle vet jo at jeg egentlig er glad i ham, og jeg ville bare ha litt tid, derfor vi ikke er sammen, men han sover jo her og blablabla".

Det er veldig leit, venninnene deres er blendet av dramaspinneriet til bestevenninna di.

Venninna di burde sagt hva hun mente, fra dag én!

Anonym poster: 3882ca0eab9cd2d314450d6134a333d4

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg liker best den biten der de alle tre pleier å sove i samme seng.

• Liker 13
Skrevet

Dere er ikke gamle nok til å ha sex med hverandre.

• Liker 10
Skrevet

Hun skal kontrollere både deg og han? Right.

Her er det bare å smøre seg med tålmodighet, TS. Dere blir eldre. :)

Anonym poster: f9064f45017286e92e7b7c42906c3fe9

Skrevet

Sånn er det å leve et liv uten grensesetting: kaos! Bli voksen.

Anonym poster: 64dbb2b1e5ebb049ee1823df5caff41e

Skrevet

Hun har nokk vært litt opp og ned hva hun vil og sagt til meg at et ikke kommer til å bli noe mellom dem. Men hun har og sagt " jeg vet ikke om jeg har følelser for han". Men hadde hun hatt det hadde jeg jo aldri gjort noe sånnt. Det kommer det ikke til skje noe mer mellom meg og han heller, for han er sånn som ligger rundt med alle. Å han sover hos henne fordi han vil og han kommer avogtil uten og spør, og hun føler ikke hun har grunn til å si nei for så klart er det jo koselig, han er en kjepekjekk fyr ( som venn alså). Men håper virkelig det ordner seg for jeg er jo så gla i disse jentene og vil ikke miste dem. Fikk meling av hun ene veninna mi som skjelte meg ut på melinger at hun ikke burde blade seg og at hun ikke hadde noe med det å gjøre, hun ble bare litt sjokka. Så hun sa unskyld :) Vi er foresten 20 år.

Skrevet

Hun har nokk vært litt opp og ned hva hun vil og sagt til meg at et ikke kommer til å bli noe mellom dem. Men hun har og sagt " jeg vet ikke om jeg har følelser for han". Men hadde hun hatt det hadde jeg jo aldri gjort noe sånnt. Det kommer det ikke til skje noe mer mellom meg og han heller, for han er sånn som ligger rundt med alle. Å han sover hos henne fordi han vil og han kommer avogtil uten og spør, og hun føler ikke hun har grunn til å si nei for så klart er det jo koselig, han er en kjepekjekk fyr ( som venn alså). Men håper virkelig det ordner seg for jeg er jo så gla i disse jentene og vil ikke miste dem. Fikk meling av hun ene veninna mi som skjelte meg ut på melinger at hun ikke burde blade seg og at hun ikke hadde noe med det å gjøre, hun ble bare litt sjokka. Så hun sa unskyld :) Vi er foresten 20 år.

Er dere 20 år? Da ville jeg bare gitt blaffen i disse venninnene og kommet meg videre. På tide og vokse opp! Og det gjør du ikke hvis du er medlem i denne gjengen.

Melding*

Anonym poster: 614230da18ad470c3f4cdfaa4960b69d

• Liker 2
Skrevet

Her var det så mye rart og dramaqueen-aktige elementer at selv gudene ikke har svar.

Og blant dem er du den viseste, eller er du bare en talsmann?

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Og blant dem er du den viseste, eller er du bare en talsmann?

Pressekontakt :opplyser:

• Liker 4
Skrevet

Dere skulle ha sex men fikk det ikke til??

Tror ikke dere er gamle nok til å ha sex, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo ikke sammen med fyren?Han var jo "bare en venn" ikke en eks eller tidligere fuckfriend?Så HVA ER PROBLEMET?

svar: hun holder han på gress, og leker prinsesse med nykker og LATER som om hun ikke er interessert i denne kompisen, så når da en annen "stjeler"han, da er det plutselig et problem og du er vel en backstabber og vennetyv :vetikke:

dere er kanskje bare 16-17år,men du kan jo spørre henne rett ut og gjerne foran ham og deres andre venniner HVA ER PROBLEMET? du har sagt dere bare er venner så HVA ER PROBLEMET?og hun kommer til å gi deg noen halvgode svar, du kan stille følgende spm:

dere er ikke sammen så hva er problemet?

hvorfor blir du sur når du allikavel ikke er sammen med han?

etc etc

eller bare: skjerp deg faen, er du 7år eller???

drama queenzzzzzzzzz ass

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hun er sur på deg fordi hun sa en ting og du ikke klarte å skjønne at hun egentlig mente noe helt annet, med andre ord. Da kan hun vel like gjerne si det som det er om det skulle være så obvious.

Skrevet

hun vennina de ser ikke ut til å være særlig moden.. Sikker på at dere er gamle nok for sex?

Skrevet

TS her.

Jepp vi er 20! Har snaket med en veninne til å hu viste ikke helt hv hu skulle si om dette, men at begge hadde litt rett så hu ville ikke ta noens side. fikke det nok ikke til fordi jeg er jomfru og vi va endel fulle.

Men takk for svar folkens, bra dere ikke syns alt er min feil.

Skrevet

Tror ikke du har hørt om den gyldne regelen - never go dumbsterdiving without asking first. Uskreven regel men nære mannlige venner.

Gi henne litt tid så hun kan roe seg ned :) så går det nok bra.

• 2 uker senere...
Skrevet

da jeg var på din alder jenta mi, da var pluto en planet...

Anonym poster: 762a753c7a53ea4143585dba7b6c0ee7

Skrevet

da jeg var på din alder jenta mi, da var pluto en planet...

Er jo bare 6 år siden det da. :gjeiper:

Anonym poster: d19aacaeb0269cb4921508097b9cba32

• Liker 1
Skrevet

Er jo bare 6 år siden det da. :gjeiper:

Anonym poster: d19aacaeb0269cb4921508097b9cba32

passer derfor ypperlig att jeg er 25? :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...