Gå til innhold

Jeg er så lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en bytur, uten å finne en potensiell kjæreste :sukk:

Jeg er 26 år gammel, en helt vanlig jente. Normalt pen, tar god utdannelse, har mange venner. Det som mangler i livet mitt er en kjæreste. Jeg er med på det meste, sier sjelden nei til sosiale ting, men the one dukker ikke opp.

Er på byen omtrent hver uke, og blir like skuffet hver gang. Vorset er alltid utrolig gøy, men byen er nesten alltid kjedelig. Jeg har forventninger om å møte en kjekk gutt i baren/nabobordet/whatever, men det skjer aldri :sukk:

Jeg er så lei av å aldri finne noen! Orker ikke se meg rundt lenger, dolle meg opp for å dra på byen.

Han befinner seg jo ingen steder! Ikke på byen tydeligvis, ikke på skolen, ikke blant mine venner, ikke på nabobordet på cafeen, ingen steder.

Jeg vil ikke være singel. Hater det. Vil ha kjæreste! Men ikke hvem som helst. Jeg vil ha kjærestekvelder med god mat og en god film. Er lei av å drikke og dra på byen. Men jeg kan jo ikke ha alenekveld hjemme, for drømmemannen kommer hvertfall ikke å banker på døren min hjemme.

Måtte bare få det ut :sjenert:

Anonym poster: 12074ee02de638a839a9c19abc0fee2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjærestekvelder er oppskrytt!! Tro meg

Anonym poster: 87049a52eff9f080cf7620e1e88035e3

• Liker 1
Skrevet

Men jeg kan jo ikke ha alenekveld hjemme, for drømmemannen kommer hvertfall ikke å banker på døren min hjemme.

Hvor bor du? ^^

Skrevet

Skjønner det godt og er helt enig!

Men hva med å heller prøve datingsider ? Tror det er lettere å møte noen der enn det er på byen :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke liker å feste og drikke etc., så er vel ikke byen det rette stedet å lese. Er jo en grunn til at han er der; han elsker det.

Hva er interessene dine? Film? Dra på kino, venner inviterer venner, og i billettkøen kommer man ofte i snakk med noen. Alltid noe å snakk om.

Musikk? Dra på konserter, festivaler.

ATro meg - jeg har akkurat gjort det samme. Guttene jeg møter på byen er drita "sjarmiser", som er på jakt etter noe å jokke seg på. Altså lite aktuelt, med andre ord.

Jeg begynte å se litt på vaktene på utestedene, fordi de ikke var der for å bli drita og hente inn damer. Ren jobb.

Anonym poster: 1e83ae1101e4184c7aa6ce34c99a9abc

• Liker 1
Skrevet

Nå er kanskje ikke jeg den beste til å gi råd angående dette, siden jeg er singel selv, men jeg svarer allikevel jeg. Jeg har perioder hvor jeg gjerne skulle ønske jeg hadde en kjæreste, og hvor jeg ser rundt meg om jeg ser "ham" uansett hvor jeg er. Men i disse periodene blir jeg aldri sjekket opp.

De periodene jeg ikke leter og bare tar det med ro derimot, da blir jeg ofte sjekket opp av gutter. Jeg merker også at når jeg har noe på gang med noen, da kommer alle på rekke og rad. Jeg tror det handler om at jeg ser mer avslappet ut. Hvis man ser rundt seg hele tiden kan man fort se litt desperat ut, og det virker som at det bare tiltrekker seg desperater gutter/menn som kun er ute etter sex. Å se litt "utilgjengelig" ut tror jeg gjør at man fort ser mer interessant ut. Vær deg selv, slapp av og ha det gøy med vennene dine.

Dette er bare min teori da, og jeg vet mange er totalt uenig med meg (har nemlig nærmest blitt halshugget her inne for å ha sagt lignende før).

Ellers kan du jo prøve deg på nettdating, melde deg på et kurs av noe slag (hvor du kanskje møter noen med lignende interesser som deg), eller dra på et treningssenter eller liknende.

Ønsker deg uansett lykke til!

Skrevet

Nok en bytur, uten å finne en potensiell kjæreste :sukk:

Jeg er 26 år gammel, en helt vanlig jente. Normalt pen, tar god utdannelse, har mange venner. Det som mangler i livet mitt er en kjæreste. Jeg er med på det meste, sier sjelden nei til sosiale ting, men the one dukker ikke opp.

Er på byen omtrent hver uke, og blir like skuffet hver gang. Vorset er alltid utrolig gøy, men byen er nesten alltid kjedelig. Jeg har forventninger om å møte en kjekk gutt i baren/nabobordet/whatever, men det skjer aldri :sukk:

Jeg er så lei av å aldri finne noen! Orker ikke se meg rundt lenger, dolle meg opp for å dra på byen.

Han befinner seg jo ingen steder! Ikke på byen tydeligvis, ikke på skolen, ikke blant mine venner, ikke på nabobordet på cafeen, ingen steder.

Jeg vil ikke være singel. Hater det. Vil ha kjæreste! Men ikke hvem som helst. Jeg vil ha kjærestekvelder med god mat og en god film. Er lei av å drikke og dra på byen. Men jeg kan jo ikke ha alenekveld hjemme, for drømmemannen kommer hvertfall ikke å banker på døren min hjemme.

Måtte bare få det ut :sjenert:

Jeg sier ikke dette for å være ekkel eller stygg, men detter er noe å tenke på:

Du virker litt desperat i innlegget ditt, akkurat som du hele tiden har antennene ute og sjekker enhver mann opp og ned på byen... Dette merker menn med en gang og holder seg langt unna deg! Menn orker ikke desperate kvinner, det blir bare mas og ting skal gå altfor fort! Ro deg ned, fokuser på noe annet og få det bra med deg selv. Se på menn som mennesker, ikke potensielle kjærester. Da vil du fremstå som mye mere avslappet og behagelig, det vil gjøre menn mye mer tilbøyelig til å åpne opp for å komme i kontakt med deg...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bli kjent med noen kjekke single gutter, enten gjennom jobb eller noen fritidsaktiviteter.

Er ganske få som treffer kjæresten på byen, de fleste trenger å kjenne personen før de liker han/henne.

Endret av Summers
Skrevet

Du virker litt desperat i innlegget ditt, akkurat som du hele tiden har antennene ute og sjekker enhver mann opp og ned på byen... Dette merker menn med en gang og holder seg langt unna deg! Menn orker ikke desperate kvinner, det blir bare mas og ting skal gå altfor fort! Ro deg ned, fokuser på noe annet og få det bra med deg selv. Se på menn som mennesker, ikke potensielle kjærester. Da vil du fremstå som mye mere avslappet og behagelig, det vil gjøre menn mye mer tilbøyelig til å åpne opp for å komme i kontakt med deg...

:Nikke:

Dessuten er ikke ute på byen det beste sjekkestedet for lengre forhold.

Anonym poster: 64955579d39dfdb008fd1f9a618d0c55

Skrevet

Takk for ærlig svar:)

Men jeg er ikke enig, jeg fremstår ikke som desperat. De fleste tror at jeg er helt uinteressert i å finne noen, venninner blir nesten irriterte på meg fordi jeg ikke sjekker ut utvalget på byen. Jeg blir sjekket opp altså. Hvertfall 5 gutter kom bort til meg i går, som jeg kan huske hvertfall. Pratet litt med de, men følte ikke det var noe mer.

Anonym poster: 23352e9fcda181f15bb9a3c3e7ca576a

Skrevet

Takk for ærlig svar:)

Men jeg er ikke enig, jeg fremstår ikke som desperat. De fleste tror at jeg er helt uinteressert i å finne noen, venninner blir nesten irriterte på meg fordi jeg ikke sjekker ut utvalget på byen. Jeg blir sjekket opp altså. Hvertfall 5 gutter kom bort til meg i går, som jeg kan huske hvertfall. Pratet litt med de, men følte ikke det var noe mer.

Anonym poster: 23352e9fcda181f15bb9a3c3e7ca576a

Det er umulig for meg å si hvordan du fremstod på byen i går... Men husk, selv om du ikke tar kontakt med menn selv så kan det lyse desperasjon på lang avstand! Orginalinnlegget ditt lyser desperasjon lang vei!!

Det kommer jo også ann på hvilke menn du ønsker at skal ta kontakt med deg. Om du virker litt desperat på byen er det gjerne gutta som er ute etter One Night Stands som tar kontakt med deg. Om du ikke virker desperat er det kanskje andre menn, de som kanskje er ute etter noe mer, som tar kontakt med deg...

Dessuten må jeg si meg enig med AB over her, byen er ikke det beste stedet å finne en kjæreste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...