Gjest Liss Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 I går kveld ble det snakk om et sted min samboer (gjennom 1 år, og vi er midt i 40-årene) har vært, og jeg spurte om i hvilken forbindelse han hadde bært der. Da svarte han at ekskona (skilt etter 25 års ekteskap) hadde bodd der, og at "Herregud kor mye de hadde elsket der, og herregud kor mye han hadde vært der..." Si meg, er dette noe dere anser er normalt å bringe inn i en samtale med sin samboer? Jeg ble irritert, tok med meg en bok og gikk å la meg. Hvordan vil dere reagert? Ville dere reagert i det hele tatt?
Gjest Ambitions Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg hadde sagt jeg synes det føltes ubehagelig når han kom med sånne "betroelser" I sånne siuasjoner er det beste man kan gjøre å fortelle hvordan man føler det, da gir man folk en sjans til å forstår hvorfor det er galt. Endret 18. november 2012 av Ambitions 1
Rubies_ Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Det var sikkert bare noe som glapp ut av han. No worries.
Gjest Erm Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Veldig unødvendig å si. Vitner om mangel på sosiale antenner. 1
edderkoppdame Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 minner litt om noe jeg opplevde med en ekskjæreste, men det var mye grovere. Tror ikke han mente noe særlig med det, og det er ganske vittig i ettertid. Jeg var hjemme hos han og vi lå i sengen og pratet. Plutselig så begynner han å fortelle: " husker en gang jeg og eksen min hadde sex i tre dager i strekk. Vi spiste nesten ingenting. Vi knullet overalt, og om du ser det merket borte på veggen, så er det etter de dagene. Vi knullet forfra, bakfra, stående, liggende, i dusjen - har enda ikke skrudd opp såpeholderen. Ser du der borte? Vi laget det hullet i veggen da. Da vi var ferdige hadde jeg gått ned tre kilo, og vi kunne nesten ikke gå. Det var helt villt, det orker jeg ihvertfall ikke igjen!" Hehe, merkelig nok reagerte jeg ikke noe særlig da. Vi var "frie" og unge sjeler,, men husket den flekken på veggen veldig godt i lang tid. I dag hadde jeg tiltet, om min nåværende hadde sagt noe sånt. 2
Gjest Ambitions Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 minner litt om noe jeg opplevde med en ekskjæreste, men det var mye grovere. Tror ikke han mente noe særlig med det, og det er ganske vittig i ettertid. Jeg var hjemme hos han og vi lå i sengen og pratet. Plutselig så begynner han å fortelle: " husker en gang jeg og eksen min hadde sex i tre dager i strekk. Vi spiste nesten ingenting. Vi knullet overalt, og om du ser det merket borte på veggen, så er det etter de dagene. Vi knullet forfra, bakfra, stående, liggende, i dusjen - har enda ikke skrudd opp såpeholderen. Ser du der borte? Vi laget det hullet i veggen da. Da vi var ferdige hadde jeg gått ned tre kilo, og vi kunne nesten ikke gå. Det var helt villt, det orker jeg ihvertfall ikke igjen!" Hehe, merkelig nok reagerte jeg ikke noe særlig da. Vi var "frie" og unge sjeler,, men husket den flekken på veggen veldig godt i lang tid. I dag hadde jeg tiltet, om min nåværende hadde sagt noe sånt. Åfytti!! æsj !
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 minner litt om noe jeg opplevde med en ekskjæreste, men det var mye grovere. Tror ikke han mente noe særlig med det, og det er ganske vittig i ettertid. Jeg var hjemme hos han og vi lå i sengen og pratet. Plutselig så begynner han å fortelle: " husker en gang jeg og eksen min hadde sex i tre dager i strekk. Vi spiste nesten ingenting. Vi knullet overalt, og om du ser det merket borte på veggen, så er det etter de dagene. Vi knullet forfra, bakfra, stående, liggende, i dusjen - har enda ikke skrudd opp såpeholderen. Ser du der borte? Vi laget det hullet i veggen da. Da vi var ferdige hadde jeg gått ned tre kilo, og vi kunne nesten ikke gå. Det var helt villt, det orker jeg ihvertfall ikke igjen!" Hehe, merkelig nok reagerte jeg ikke noe særlig da. Vi var "frie" og unge sjeler,, men husket den flekken på veggen veldig godt i lang tid. I dag hadde jeg tiltet, om min nåværende hadde sagt noe sånt. Skjønte ikke helt det med såpeholderen... Ellers kan kjærester holde seg for god til å betro seg sånn. Anonym poster: 28f3b4756813d03b6e327af23026f27f
edderkoppdame Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Skjønte ikke helt det med såpeholderen... Ellers kan kjærester holde seg for god til å betro seg sånn. Anonym poster: 28f3b4756813d03b6e327af23026f27f det var et eller annet med at såpeholderen hadde falt ned etter den heftige knullingen i dusjen, og han hadde enda ikke festet den igjen. Husker ikke helt detaljene, men husker jeg tenkte en del på den manglende såpeholdersaken da jeg dusjet. Ganske voldsom betroelse ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå