Gå til innhold

Hvor ofte / sjeldent med rettetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tykt, langt, grovt hår,som ikke ser spesielt pent ut, så jeg går mer eller mindre alltid med hestehale. Det er tørt og frizzy. Jeg får ikke fett hår,så jeg vasker håret 1 gang i uka,og kurer hver gang med redkens produkter.

Nå var jeg hos frisøren på torsdag, og hun brukte rundbørste + rettetang.Jeg har aldri hatt så fint hår i mitt liv! :) Blankt og mykt :) Håret er like pent nå 4 dager etter frisørbesøket :)

Så,hvor ofte kan man bruke rettetang,og hva er disse varmebehandlingsproduktene jeg ser er nevnt her på kg?

Anonym poster: 928c50315d8d234460c025a2b62fc9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettetang sliter på håret uansett om du bruker beskyttelsesprodukter, så du bør bruke den så lite du kan. Det som er lurt når du har litt grovt og brusete hår, er å bruke en leave-in i form av et silikonserum evt. en såkalt hårolje (som egentlig er en blanding av silikoner og en liten andel oljer), for eksempel MoroccanOil, som mange liker, evt. (min favoritt) Oi/Oil fra Davines. Med grovere hårtyper kan du også eksperimentere litt med om håret ditt takler rene oljer, for eksempel arganolje eller kokosolje som leave-in, da brukt i vått hår, og i bittesmå mengder.

Skrevet

Jeg har prøvd MoroccanOil, og den gjorde ingenting for meg. Jeg bruker leave-in balsam fra Wella SP

Frisøren tok i en olje som en siste ting før jeg reiste meg for å betale. Jeg får ta turen tilbake å høre hvilken olje det var.

TS

Skrevet

"Alle" kjendiser bruker rettetang / føner / andre varmebehandlingsprodukter, og de har ikke ødelagt hår, så hva er egentlig problemet? Jennifer Aniston har ikke verdens vakreste hår naturlig, der rundbørste-føner de og bruker rettetang, hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...