Gå til innhold

Hadde du fått negative assosiasjoner dersom du møtte noen som het Andres?

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven
Skrevet

Bare lurer..om alle "Andersene" går en trist tid i vente? Heter til orientering ikke Anders selv, og er desverre ikke singel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ikke. hadde ikke brydd meg.

Anonym poster: 3d9dc12380235cdd33d5c7cc2c76a92e

Skrevet

Er ikke navnet jeg bryr meg om, det er jo personen. Kjenner flere som heter Anders og bryr meg pent lite om det navnet. :)

Skrevet

Hadde ikke fått negative assosiasjoner om jeg møtte en som het Andres. :fnise: Ei heller en med navn Anders :) En av mine beste venner heter det, og han er en gullgutt.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Hva om han het Anders og Breivik til etternavn da?

Skrevet

Nei, har kjent flere med navnet Anders og de har vært særdeles hyggelige.

og ABB går under Bæring Breivik for meg.

Andres derimot kjenner jeg en som jeg ikke liker

Andreas står ikke så høyt i kurs siden han på Farmen holder på å ødelegge for det navnet.

Skrevet

Nei, har kjent flere med navnet Anders og de har vært særdeles hyggelige.

og ABB går under Bæring Breivik for meg.

Andres derimot kjenner jeg en som jeg ikke liker

Andreas står ikke så høyt i kurs siden han på Farmen holder på å ødelegge for det navnet.

ABB klarer ikke ødelegge navnet Anders for deg, men Andreas på farmen ødelegger for alle andre Andreas'er? :gjeiper:

Har egentlig aldri vært noen fan av navnet Anders, kjenner også få som heter det, men, er ingen som kan noe for hva man heter. hadde jeg møtt en som het det, hadde han ikke blitt arkivert kun pga navnet.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner mange som heter Anders og mange som heter Breivik. Et helt normalt etternavn her jeg bor. Bare fordi de har samme fornavn eller etternavn kan man faktisk ikke tenke negativt om personen, det er jo ikke deres feil at vi har en så fæl mann her i landet. Ei heller deres feil at de har det navnet. Bare tankegangen synes jeg blir dritteit.

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Kjenner flere Anders-er som er verdens triveligste, og kjenner også et par som heter Breivik. Selvsagt påvirker ikke det hva jeg synes om dem, eller gjør at jeg ville reagere negativt hvis jeg møtte noen som hadde disse navnene. Anders Behring Breivik er et monster, men det er ikke navnet som gjør ham til det! Han hadde vært like fæl om han hadde hett Ola eller Jens. Dessuten er Anders og Breivik såppass vanlige navn i Norge, at jeg forbinder dem med mange andre enn ham! Det er jo ikke de andre Anders-ene sin feil at de har en navnebror som har gjort noe fælt. Sånn sett har sikkert de fleste av oss navnebrødre og -søstre som har gjort fæle ting og som det assosieres noe negativt til...

Skrevet

Heter til orientering ikke Anders selv, og er desverre ikke singel.

:fnise:

Anonym poster: b87c2d43c5ab79917d68c2c2e2d6e56e

Skrevet

Jeg kjenner både personer med navnet Anders, og med navnet Breivik, og forbinder ingenting negativt med disse menneskene.

Skrevet

Anders er for vanlig som navn til at folk kan tenke slik tror jeg.

Anonym poster: 592f4a5834ecb41673c231b2947da520

Skrevet

Jeg kjenner en kjempekoselig og snill Anders. Jeg tenker ikke negativt om det navnet i det hele tatt. Det er så mange som heter det, og er jo et navn med lange tradisjoner.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet (endret)

Nei Anders er ok, Tommy eller kennet/h derimot *grr*

edit:

Er pga at de jeg kjenner til som heter noe med de navnene har alltid vært drittsekker eller utroe jævler x)

Endret av ms_kwang
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg måtte faktisk tenke litt før jeg kom på hva som måtte være galt med det.

Nei, synes det blir feil å stemple et navn på den måten. Hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt.

Skrevet

Anders er så vanlig at jeg ikke nok ikke ville tenkt på det engang. Adolf derimot. Det ville ikke stoppet meg, men jeg ville fått uheldige assosiasjoner ja

Skrevet (endret)

Jeg kobler ikke med ABB når jeg hører navnet Anders. Breivik? Ja, definitivt.

Jeg leste "Andres" i tittelen og tenkte med en gang på om du mente jeg skulle tenke at kjæresten var "alle andres".. :sjenert:

Endret av Asfalt
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...