AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Eg har ein granne som gav Olav Duun samla verk i konfirmasjonsgåve åt sonen. Diverre er sonen tungnæm og har lite nytte av gåva. Nokon betre? Anonym poster: efabef6af572cff87a21457084405b0d
Gjest O___o Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Jeg fikk en svindyr våkne-opp-på-en-terapeutisk-måte-i-riktig-og-naturlig-morgenslys-lampe en gang. Ikke akkurat noe man burde kjøpe til en med insomnia.
Anoia Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Det er vel ikke så dumt å lære seg nye ord vel Jeg har ved to anledninger fått gigantiske, forferdelig grelle fremmedkulturelle pyntegjenstander av en person i svært nær familie som strengt tatt burde ha litt bedre oversikt over hva jeg liker og ikke liker. 2
Kamikatze Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Jeg har ved to anledninger fått gigantiske, forferdelig grelle fremmedkulturelle pyntegjenstander av en person i svært nær familie som strengt tatt burde ha litt bedre oversikt over hva jeg liker og ikke liker. Kan det være deg vedkommende ikke liker?
Anoia Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Kan det være deg vedkommende ikke liker? Har tenkt tanken. Hvilket er nokså trist, ettersom det er faren min ...
Sulosi Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Tråden er ryddet for avsporende debatt. Mvh Sulosi, mod.
Anoia Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Upsi! Vi er nå glad i deg, jaffall! Aww, takk Kamikatze
ViljaH Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 Det er vel ikke så dumt å lære seg nye ord vel Jeg har ved to anledninger fått gigantiske, forferdelig grelle fremmedkulturelle pyntegjenstander av en person i svært nær familie som strengt tatt burde ha litt bedre oversikt over hva jeg liker og ikke liker. Klassisk "fikse-deg" gave, hehe. Han prøver å vekke din interesse for fremmede kulturer fordi det gir han så mye. Eller kanskje han bare vil ha noe pent å hvile øynene på når han er på besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå