Gå til innhold

Trøysame gåver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ein granne som gav Olav Duun samla verk i konfirmasjonsgåve åt sonen. Diverre er sonen tungnæm og har lite nytte av gåva.

Nokon betre?

Anonym poster: efabef6af572cff87a21457084405b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en svindyr våkne-opp-på-en-terapeutisk-måte-i-riktig-og-naturlig-morgenslys-lampe en gang.

Ikke akkurat noe man burde kjøpe til en med insomnia.

Skrevet

Det er vel ikke så dumt å lære seg nye ord vel ;)

Jeg har ved to anledninger fått gigantiske, forferdelig grelle fremmedkulturelle pyntegjenstander av en person i svært nær familie som strengt tatt burde ha litt bedre oversikt over hva jeg liker og ikke liker.

• Liker 2
Skrevet
Jeg har ved to anledninger fått gigantiske, forferdelig grelle fremmedkulturelle pyntegjenstander av en person i svært nær familie som strengt tatt burde ha litt bedre oversikt over hva jeg liker og ikke liker.

Kan det være deg vedkommende ikke liker? :fnise:

Skrevet

Kan det være deg vedkommende ikke liker? :fnise:

Har tenkt tanken. Hvilket er nokså trist, ettersom det er faren min ... :forvirret:

Skrevet

Upsi! Vi er nå glad i deg, jaffall! :danse:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporende debatt.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Upsi! Vi er nå glad i deg, jaffall! :danse:

Aww, takk Kamikatze :smilyblomst:

Skrevet

Det er vel ikke så dumt å lære seg nye ord vel ;)

Klassisk "fikse-deg" gave, hehe. Han prøver å vekke din interesse for fremmede kulturer fordi det gir han så mye. Eller kanskje han bare vil ha noe pent å hvile øynene på når han er på besøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...