Gå til innhold

Sko ødelagt av "beskyttelsespray"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et par pensko med glitter, og damen i kassen sa at jeg aboslutt burde kjøpe med en spray som skulle få glitteret til å sitte lenger på. Dette gjorde jeg, da jeg tenkte at dette var smart.

Har nå sprayet ene skoen, og sitter igjen med en sko der man knapt kan se at det er glitter og som har fått en annen fargetone enn den andre skoen...

Er veldig skuffet over at et råd fra en ansatt skal gjøre at skoene mine ikke er like de jeg faktisk kjøpte.

Kan jeg gå tilbake til butikken å få nye? Var jo hun som jobber der som sa jeg burde spraye de...

Anonym poster: f7a863048215a231ee4e73e6d96d2fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan ikke få nye :)

Anonym poster: 4d0622a27437a9ab7f5f0470bbcd1939

Skrevet

Hvor mye sprayet du på? Og har du brukt de ute?

Det er jo bare å ta med sprayflaske og sko + kvittering ned i butikken, og høre hvordan de praktiserer dette.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte et par pensko, i samme slengen prakket dama på meg en impregneringsspray for å holde skoene fine. Hjemme fulgte jeg anvisningen på sprayen og ødela skoene fullstendig, ble grå og hvite skjolder og flekker som nektet å forsvinne, på svarte sko liksom...

Tok med skoene, sprayen, kviteringa og dårlig humør til kjerringa, fikk igjen pengene for skoene, og sprayen. Meget fornøyd.

Anonym poster: fa261a35c6b6e33186f32c2c43450f32

Skrevet

Hvilke butikk er dette? Det skjedde noe lignende med meg og lurer på om det kan være samme kjede..

Anonym poster: f209b061d13eba69d08fd7b0186d103d

Skrevet

Ta med skoene tilbake og si at du vil ha et nytt par fordi de ble ødelagte etter at du fulgte rådet til en ansatt! Impregneringsspray for skinn skal for eksempel ikke brukes på syntetiske materialer, regner med at det har gått galt med produktvalget.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

De er fra skoringen.

Fulgte anvisningene som ble sagt angående sprayen, tok aboslutt ikke for mye på.. og har ikke brukt de ute, har ikke tatt av prislappen eller noe og har kvittering.

Skal ta en tur imorgen å se hva de sier.

Anonym poster: f9ec75be56b820bdf9e36bb4923dbebb

• Liker 1
Skrevet

de har silikon i sin spray, og jeg har gang på gang her inne sagt dere ikke må kjøpe disse.

De lager sjateringer og våtkanter,,,ødelagte sko er resultatet.

Klag på dette å si at du forlanger nye.

Skrevet

de har silikon i sin spray, og jeg har gang på gang her inne sagt dere ikke må kjøpe disse.

De lager sjateringer og våtkanter,,,ødelagte sko er resultatet.

Klag på dette å si at du forlanger nye.

Ja, det har jeg merket. Hva anbefaler du, hvilken spray, hvilket merke?

Anonym poster: fa261a35c6b6e33186f32c2c43450f32

Skrevet

Boston alltid. Ikke en gang Kiwi sine holder mål.

Fett til å myke opp og gjøre de mer motstandsdyktig mot vann i skinnet. Vann kan være mere ødeleggende for limet i sålen enn noe annet. Sko er ofte smeltet sammen og med vann går dette limet opp...

stacks_image_301_1.png

For å gi de en god onceover; Denne skal du gjerne ta med ut, putt hånden inni skoen, eller sett skoen på bra underlag som en avis ute, å fyk over litt kjappt.

Rainguard%20Protector-p.jpg

Dette til rens av nubuk, semsket og tøy. Det er som skum du skal gni inn med tosidig gummibørste

Boston%20suede%20shampo.jpg

boston%20borste.JPGBreeze-Bag-_-Shoe-Cleaner_grid_6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...