Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Dette må dere bare høre. Jeg er blitt kjæreste med verdens skjønneste fyr, og vi er sammen så ofte det går an. Vi har vært sammen i tre måneder, og nå sist helg var jeg på besøk hos han. På søndagsmorgenen da vi satt og spiste frokost ymtet han til og med frampå om å flytte sammen. Jeg ble kjempeglad. Må nevne at vi er godt oppi trettiåra og har begge vært gift tidligere. Som sagt så nøt vi en kjemperomantisk frokost etter ei like romantisk natt, da det plutselig ringer på døren..... Det var hans eks svigermor som kom på hyggevisitt. Han ble så paff at han slapp henne inn. Må tro jeg følte meg smart der jeg satt i t-skjorte og string med vått hår og den dundra kom innover gulvet for å hilse på meg. Jeg er egentlig ikke ute etter hva dere synes for det er for meg det frekkeste jeg noen gang har opplevd. Bilen min sto ute der og kunne bare gått forbi. Må legge til at hun ikke bor her i byen, men var på besøk hos sin datter, min kjæres eks. Kanskje hun var ute på spionoppdrag? Hun drakk en kaffekopp mens jeg kledde på meg.
~umulia~ Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Selv om et forhold tar slutt, vil ikke det si at man nødvendigvis må slutte å ha kontakt med familien til den var sammen med. Kansje han har hatt et godt forhold til sin ekssvigermor hele tiden, og at de har beholt vennskapet. Jeg vet ihvertfall at jeg savner min ekssvigermor :-(
Gjest Poirot Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Man slipper da ikke inn fremmede folk for å hilse på når folk sitter i string!!!!! :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Man slipper da ikke inn fremmede folk for å hilse på når folk sitter i string!!!!! :evil: Det reagerte jeg og på. Det faktisk lov å si det passer litt dårlig akkurat nå, selv om man bor på en liten plass og ryktene går før noe som helst skjer.
AlleyCat Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Jeg reagerer også mest på at han slapp henne inn når du satt der halv-naken. :o
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Det er da ikke svigermoren som er uhøflig-det er han du er blitt sammen med som slipper henne inn når du sitter der i trusa .HVorfor kunne han bare ikke si at det passet? Lurte litt på en annen ting- Du sier at du blåser i hva vi mener- Hvorfor skriver du inn her da :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Drit i det! Om hun løper hjem og forteller datteren sin om deg, så er det deres problem! Det er slutt mellom dem, og de må komme seg videre i livet. Det var kanskje litt dumt av han å slippe henne inn, men som du sa, så ble han litt paff og slapp henne bare rett inn. Det er hun som må lide for det, ikke du. Så, jeg syns du bare kan slappe helt av, og nyte tiden din med din nye flamme.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Hei det var jeg som starta tråden. Nei de hadde ikke noe nært forhold. Nei han er ikke uhøflig, men hun er frekk. Grunnen til at jeg skrev var at jeg synes det er en tragi-komisk historie som viser hvor ubetenksom enkelte kan være. Ler litt av hele greia!!!! Poenget mitt var å fortelle en pussig episode, og fortelle at jeg er sinnsykt forelsket.
nessi Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 Hei det var jeg som starta tråden. Nei de hadde ikke noe nært forhold. Nei han er ikke uhøflig, men hun er frekk. Grunnen til at jeg skrev var at jeg synes det er en tragi-komisk historie som viser hvor ubetenksom enkelte kan være. Ler litt av hele greia!!!! Poenget mitt var å fortelle en pussig episode, og fortelle at jeg er sinnsykt forelsket. Hun er frekk fordi hun kommer innom eks svigersønnen sin for å ta en kopp kaffe og hilse på?? Hun kunne da vel ikke vite at du satt i stringtrusa. Jeg hadde blitt sur på han som slapp henne inn. Jeg hadde iallefall forventet at han hadde gitt meg tid til å fly på badet først.
Lula Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 Man slipper da ikke inn fremmede folk for å hilse på når folk sitter i string!!!!! :evil: Øh nei, man gjør vel EGENTLIG ikke det. Men det kan jo tenkes at stakkaren ble så paff at det rett og slett ikke gikk fort nok rundt i toppetasjen til at han rakk å tenke på at den nye kjæresten satt på kjøkkenet kun lettere påkledt?? Har selv opptrådt ganske ubetenksomt dersom jeg blir tatt fullstendig på senga Nei, gi nå ikke den unge mannen pepper for dette. Synes eks-svigermor kunne RINGT først, og sagt at hun var i nærheten og gjerne ville hilse på.
lenny Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 nessi skrev:Hun er frekk fordi hun kommer innom eks svigersønnen sin for å ta en kopp kaffe og hilse på?? Hun kunne da vel ikke vite at du satt i stringtrusa. Jeg hadde blitt sur på han som slapp henne inn. Jeg hadde iallefall forventet at han hadde gitt meg tid til å fly på badet først. helt enig med deg nessi,du tok ordene ut av munnen min!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #12 Skrevet 5. mars 2004 Det som er frekt, er at en eks svigermor, bare tror det er å stikke sånn helt uten å være invitert. Dere burde kasta gamla på dør! Skjønner jo at det ble litt forfjamselse, men jeg foreslår at dette ikke er noe som skal godtas flere ganger. Er man eks, så er man eks. Det være seg svigermor eller ei. Hun var utrolig frekk! Og så ikke ringe på forhånd heller. :evil: :evil: :evil:
Gjest Poirot Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Synes ikke det er frekt av svigermor å stikke innom, såfremt det ikke skjer hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #14 Skrevet 5. mars 2004 Synes ikke det er frekt av svigermor å stikke innom' date=' såfremt det ikke skjer hele tiden.[/quote'] Eh, eks-svigermor.
Barbie Skrevet 5. mars 2004 #15 Skrevet 5. mars 2004 -Og problemet her var?? :o Kunne du ikke bare fått typen til å hente et pledd eller noe til deg da? Eller du kunne unnskyldt deg, og gått for å kle deg. Selv om det var en X-svigermor, så må hun vel få komme på besøk? Synes det hadde vært koselig jeg da...
Gjest Mannen Skrevet 5. mars 2004 #16 Skrevet 5. mars 2004 Eh' date=' eks-svigermor.[/quote'] Syns mange her virker ekstremt kalde og følelsesløse. Virker som om "eks svigemor" skal viskes ut av hukommelsen og glemmes så fort forhodet med hennes datter er over. Man kan da ha følelser for andre familiemedlemer selv om et forhold tar slutt? Svigemor hadde kanskje ingen skyld i bruddet som ble, og ønsket vel kanskje selv å høre hvordan det gikk med han. Blir for dumt at hun "liksom kom for å spionere", syns det vitner om litt omsorg jeg. Nei, syns det er typen som må ta skylden her, eks. svigemor kunne ikke vite at han hadde en kvinnelig overnattingsgjest som satt i trusa på kjøkkenet. Han burde ha sagt det ikke passet eller i det minste pratet litt med henne ute først så hun fikk kledd på seg.
Barbie Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Applaus til "Mannen". Godt sagt. Jeg skjønner liksom ikke helt problemet her. :-?
Annie Skrevet 6. mars 2004 #18 Skrevet 6. mars 2004 Applaus til "Mannen". Godt sagt. Jeg skjønner liksom ikke helt problemet her. Enig med Barbie og Mannen! Skjønner ikke helt problemet!
Pedro Skrevet 8. mars 2004 #19 Skrevet 8. mars 2004 Å kæi. Vi snur på flisa. Jeg sitter på kjøkkenet hjemme hos min nye flamme og det ringer på døren og inn kommer exsvigerfar. Nå bruker jeg skjelden stringtrues, men like vel. Det hadde vært svært pinlig, selv om fyren hadde vært hyggelig. Takk jeg vil stå over den opplevelsen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #20 Skrevet 8. mars 2004 Syns mange her virker ekstremt kalde og følelsesløse. Virker som om "eks svigemor" skal viskes ut av hukommelsen og glemmes så fort forhodet med hennes datter er over. Man kan da ha følelser for andre familiemedlemer selv om et forhold tar slutt? Svigemor hadde kanskje ingen skyld i bruddet som ble, og ønsket vel kanskje selv å høre hvordan det gikk med han. Blir for dumt at hun "liksom kom for å spionere", syns det vitner om litt omsorg jeg. Nei, syns det er typen som må ta skylden her, eks. svigemor kunne ikke vite at han hadde en kvinnelig overnattingsgjest som satt i trusa på kjøkkenet. Han burde ha sagt det ikke passet eller i det minste pratet litt med henne ute først så hun fikk kledd på seg. Sånn generellt synes jeg det er uhøffelig å komme på besøk sånn uannonsert. Og ja, når det er en eks det er snakk om ser jeg liksom ikke poenget med å "være venner" med resten av familien til eksen. Det forholdet er over, da er også forholdet til familien over. Du synes kanskje det er kaldt og ufølsomt, men jeg synes det er slik det skal være. Og man burde faktisk tenke litt mere på personen man er sammen med, istedet for å være så opphengt i hvordan familien til eksen har det. Ærlig talt altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå