Gå til innhold

Din ærlige mening?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

- bildet fjernet-.

Bare lurer på hva dere tenker om denne kroppen. Jeg tenker at jeg ønsker å gå ned ca. 10-15 kg til, men mannen min mener at jeg burde stoppe nå. Jeg synes jeg har alt for mye fett på mage, lår og armer, samt rygg og "sideflesk", og kan ikke se at 10-15 kg ville skade.

Så, fortrinnsvis menn, kanskje, hva tenker dere? Vær gjerne brutalt ærlig, det tåler jeg. ;)

Endret av Lille-pus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ærlige mening er at du bør oppsøke legehjelp med en gang, for dersom du mener at du kan gå ned 15 kg når du ser ut sånn som det der, så har du etter all sannsynlighet en spiseforstyrrelse.

Anonym poster: f05451aafe76aab318d127427ec6c342

• Liker 6
Skrevet

Nei! Du burde heller gå opp i vekt. Den tankegangen din høres ikke helt frisk ut heller :o

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bare lurer på hva dere tenker om denne kroppen. Jeg tenker at jeg ønsker å gå ned ca. 10-15 kg til, men mannen min mener at jeg burde stoppe nå. Jeg synes jeg har alt for mye fett på mage, lår og armer, samt rygg og "sideflesk", og kan ikke se at 10-15 kg ville skade.

Så, fortrinnsvis menn, kanskje, hva tenker dere? Vær gjerne brutalt ærlig, det tåler jeg. ;)

STOPP for helvete! Du er DEFINITIVT på nedre grense for hva du skal veie! Du bør faktisk heller gå OPP i vekt! Et godt råd, finn en psykolog og få et bedre forhold til din egen kropp.

Endret av BM2
  • Liker 4
Skrevet

Dette er en spøk..?

Anonym poster: 9d2b601990ba1ec06493dea8da9d8bbe

• Liker 4
Skrevet

Hva skjer med verden???? Du er da nesten på kanten til å være for tynn.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes strengt tatt du burde få tilbake de 5 kiloene du har mistet, og gjerne 5 til.

Tynn er du helt klart, og etter min smak en anelse for tynn. :)

• Liker 1
Skrevet

Jøss. Jeg må bare si at jeg er VELDIG overrasket over svarene så langt, og lurer litt på hva dere sammenlikner meg med når dere mener jeg heller burde gå opp i vekt.

Og får litt hjertebank, og blir litt nervøs for at mitt syn på meg selv er så fjernt.

Tusen takk for synspunkter, jeg setter pris på det.

• Liker 1
Skrevet

Kom deg til legen om du ser ei feit jente i speilet, for det ser sannelig ikke jeg. -10kg og du vil være et vandrende skjelett.

Anonym poster: 6f615bc83fd0185156787aff78cb376c

• Liker 2
Skrevet

første jeg tenker er en 14 åring som sier til venninnene sine "jeg er så feit" for å få svaret: "nei du er så tynn å så fin"

Anonym poster: 44b7b18c537ea0a52baad2a5be36b9c6

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære Trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til Interessegruppen for Kvinner med Spiseforstyrrelser, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien med å få kontroll med de tankene du legger frem i to identiske tråder.

Som du kan lese av de svar du har fått så er vi mange som er bekymret for deg basert på det du skriver.

Vennlig hilsen Lille-pus, mod

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...