AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Nå tenker jeg ikke bare på at dere er litt sjenerte, for det er vi vel alle, men dere som blir hindret i å leve "normalt" men som alikevel jobber, eller som skal jobbe, men som ikke har utdannelse. Hva gjør dere og hvordan går hverdagen? Jeg har det problemet at jeg føler meg "liten" og annerledes, pluss andre ting som ikke er vits i å dra inn her, men dere skjønner nok greien. Jeg har kontakt med nav, og vil nok snart få mulighet til å komme ut i arbeid, men jeg vet ikke hva jeg vil eller kan. Jeg vil bli takknemelig uansett hva jeg får mulighet til, men noen steder er nok lettere å jobbe enn andre. Også vet jeg ikke om jeg har "rett" til å komme med forslag. På en måte føler jeg at jeg burde være glad uansett hva jeg får mulighet til, og bare la de bestemme? Jeg er veldig glad i dyr, og trives godt med dyr. Har også vært utplassert i dyrebutikk, og hadde det veldig bra der. Kunne det vært en mulighet? Noe å nevne på neste møte? Er liksom redd for å si noe galt. Er heller ikke så mange kunder der, men samtidig så er det jo en sånn butikk hvor man nesten må snakke en del noen ganger. Så er det så klart vanlig butikk, kiosk osv. Jeg er et b-menneske og om mulig ville jeg likt å jobbe på ettermiddagen. Der har jeg tenkt at bensinstasjon ville passet best, da jeg kunne fått mulighet til å jobbe kveld og kanskje natt etter vært, samt sikkert en del ekstra og på helligdager osv. Så til overskriften, hvilken jobb har dere og hvordan går det? Anonym poster: 6bf08aebef3e84e0c7eef5b602531437
Gjest Wanderlust Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Glamourmodell. Sorry. Har et råd til deg: Ikke jobb på bensinstasjon. Det er virkelig ikke stedet for deg om du er nærtagende og usikker. Mange av kundene har dårlig tid og gir faen i om du er et menneske med følelser. Enda verre er det på natten! I tillegg må takle alle de fulle idiotene. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for dyrebutikk eller noe lignende. Snakke må du uansett! Men er vel bedre om det går i hyggelig prat i stedet for negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå