Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 hei, jente på 23, student. har vært sammen med en gutt i to måneder. han er alle tiders, snill, empatisk, vi koser oss sammen, ler og finner på ting. har ikke kjent han lenge, det begynte i oktober med at vi var fucking friends, det var den beste sexen ever... men allerede nå er det noe som er feil... er nesten ikke kåt lenger... hva foregår egentlig? noen råd fra kloke menn og kvinner? :-(
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Kjenner meg litt igjen. Men det som er hos meg er at et par måneder etter vi ble sammen så begynte jeg på p-piller. De ødelegger sexlysten min iallfall. Kan det være noe sånt hos deg?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Du har rett og slett lagt ned jaktbyttet ditt og dermed er spenningen over...
*Lene* Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Du har rett og slett lagt ned jaktbyttet ditt og dermed er spenningen over... Jepp..han er i boks liksom..
Livets datter Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 Kjenner meg litt igjen. Men det som er hos meg er at et par måneder etter vi ble sammen så begynte jeg på p-piller. De ødelegger sexlysten min iallfall. Det gjør de for mange, så du skal ikke se bort ifra at det kan være det!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 jo, det er mulig det er pillene og også at jaktbyttet er nedlagt... har gått over til nuva ring- kan den innvirke slik? jeg skal muligens flytte til en annen del av landet pga studiene til høsten... så er jeg redd for å binde meg... vær så snill og si at jeg ikke har forpliktingsangst!? :-(
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Til "gjest" som skrev "HERREGUD!!!!!" om du ikke har noe mer intelligent å si, så faen meg kan du la være å skrive noe. idiot!!!!! snakk om å tråkke på folks følelser! :evil:
Gjest bare lille meg... Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 Jepp..han er i boks liksom.. :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå