Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg følt at jeg har vokst litt i fra kjæresten min. Vi er begge 20 år og har vært sammen i 2 år. Jeg elsker henne og har fortsatt følelser for henne, men føler at jeg har blitt litt mer voksen i det siste. Vi hadde mange fellesinteresser før, vi likte begge å spille, se på tv serier, filmer og flere ting. Men i det siste har jeg mistet litt interessen for disse tingene, jeg spiller betraktelig mindre enn før, ser færre filmer, men følger fortsatt med på serier da, sammen med kjæresten. Hun derimot har fortsatt disse interessene og vi spille fortsatt litt sammen, men synes det ikke er like gøy som før. Dette gjelder også når det kommer til festing, jeg har gått litt lei dette. Det er fortsatt gøy, men holder med en gang annhver måned eller noe, mens hun er litt mer festglad. Holdningsmessig har jeg også vokst en del i det siste, jeg har fått meg jobb ved siden av studiene og har begynt å trene.

Jeg vet ikke om jeg har vokst fra henne eller ikke, eller om jeg skal vente å se om kanskje kommer etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å jobbe med det. Kanskje det er godt for dere at dere har litt ulike interesser, at dere får litt tid fra hverandre, og setter mer pris på tiden dere har sammen =)

Det er greit å ha ulike interesser, så lenge du har de samme følelsene for henne. Og hvis ting begynner å forandre seg slik at du blir usikker så bør du snakke med henne =)

Skrevet

All erfaring tilsier at det er best å forlate sånne jenter. Hun kommer ikke til å forandre seg noe og hun vil heller se åpent på mulighetene for å få en annen mann som matcher hennes umodenhet mer isteden for å forandre seg og vokse opp som deg. Er nok best å gjøre det slutt å finne ei som passer bedre med deg.

Anonym poster: 090570b8a1172d925d5efbceb450eb83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...