AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Han er bleik Småtjukk Trener ikke Økonomisk uansvarlig Uromantisk Flink til å lyve Konfliktsky ADHD? Lever i nuet Egoistisk Gamer/dårlig døgnrytme Tar ikke initiativ/viser ikke interesse i sparing i leilighet eller ferie Ikke så flink til å snakke om følelser etc. Rotehue Kjekk Morsom Snill Kosete Kjent han i 4 år God i senga Stor penis Ikke mange sexpartnere aka bare meg... (positivt eller negativt?) Åjsann... her er ulempe-lista lenger enn fordel-lista! Dårlig tegn? Anonym poster: 5bb467c11687a6c17b62de1b02b7ab79
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Hva er det du er ute etter? Å ha en kjæreste og nyte nåtiden med, eller tenker du kun langsiktig? Ser du for deg at du kan godta og leve med de elementene som står opplistet under "ulemper"? Anonym poster: cc7ac10c5692a09a802acde5f48c44e6
Gjest anonym Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Han er bleik Småtjukk Trener ikke Økonomisk uansvarlig Uromantisk Flink til å lyve Konfliktsky ADHD? Lever i nuet Egoistisk Gamer/dårlig døgnrytme Tar ikke initiativ/viser ikke interesse i sparing i leilighet eller ferie Ikke så flink til å snakke om følelser etc. Rotehue Kjekk Morsom Snill Kosete Kjent han i 4 år God i senga Stor penis Ikke mange sexpartnere aka bare meg... (positivt eller negativt?) Åjsann... her er ulempe-lista lenger enn fordel-lista! Dårlig tegn? Anonym poster: 5bb467c11687a6c17b62de1b02b7ab79 Kommer jo an på hva du legger vekt på....
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Hadde jeg ikke hatt noen framtidssyner med kjæresten min, ville jeg ikke vært sammen med han idag. Om jeg kan leve med alle de ulempene resten av livet? Nei. Jeg håper jo at han vokser fra seg gamingen, blir litt ryddig igjen (han var det for 2 år siden) og begynner å trene igjen. (Før trente han hver eneste dag, rene treningsfreaken.) Og så håper jeg jo at han blir mer å stole på etter hvert. Ellers kan jeg leve med resten ja! Jeg bare tenker... er det dumt at ulempe-lista er lenger enn fordel-lista? Eller kommer det helt an på hva jeg kan godta for eksempel? Da har jeg svart over her. Hm... Jeg er svært glad i han, elsker han osv. Men jeg er også redd for å bli såret igjen, redd for å gjøre feil. Jeg har en følelse av at han er den rette, men likevel ikke. Jeg burde vel bare slutte å tenke og analysere så fælt, og heller nyte det at jeg har en snill og kjekk kjæreste! Men det er lettere sagt enn gjort. Anonym poster: 5bb467c11687a6c17b62de1b02b7ab79
Athena27 Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Hadde jeg ikke hatt noen framtidssyner med kjæresten min, ville jeg ikke vært sammen med han idag. Om jeg kan leve med alle de ulempene resten av livet? Nei. Jeg håper jo at han vokser fra seg gamingen, blir litt ryddig igjen (han var det for 2 år siden) og begynner å trene igjen. (Før trente han hver eneste dag, rene treningsfreaken.) Og så håper jeg jo at han blir mer å stole på etter hvert. Ellers kan jeg leve med resten ja! Jeg bare tenker... er det dumt at ulempe-lista er lenger enn fordel-lista? Eller kommer det helt an på hva jeg kan godta for eksempel? Da har jeg svart over her. Hm... Jeg er svært glad i han, elsker han osv. Men jeg er også redd for å bli såret igjen, redd for å gjøre feil. Jeg har en følelse av at han er den rette, men likevel ikke. Jeg burde vel bare slutte å tenke og analysere så fælt, og heller nyte det at jeg har en snill og kjekk kjæreste! Men det er lettere sagt enn gjort. Anonym poster: 5bb467c11687a6c17b62de1b02b7ab79 Det går jo an å oppmuntre han til å gjenoppta treningen? At dere trener sammen, går turer etc. Da er det jo like mye for å gjøre ting sammen som det blir for å "få han" i trening igjen. Han har gjerne bare blitt "vant til" å være i ett forhold nå, ting er trygt og stabilt og han vet han har en jente som elsker han. Da kan vel noen bli litt sløve på enkelte ting ettersom tiden går? Alder spiller også inn på noen av disse tingene du lister opp i "ulempe-listen" din. Som du er inne på, det kan jo være han vokser noen av disse tingene av seg i løpet av en periode? Spørsmålet er jo om du klarer å ta ting litt rolig og se om han vokser det fra seg?
Rubies_ Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Jeg vil vel heller si at det generelt er et dårlig tegn at du har satt opp en liste. Ikke at "ulempe"-lista er lenge enn "fordels"-lista.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Haha, måtte le litt av meg selv da jeg leste lista om igjen nettopp... "Stor penis"... jodajoda! Viktig det! Kjæresten min er en helt herlig mann, men jeg tror rett og slett han er inne i en... ja, hva skal man si, en eller annen periode der hvor han gir litt blaffen i alt. Eller? Litt sånn "midtlivs-krise" greier i en alder av 23 år. Jeg håper det er en slags periode ihvertfall, som går over etter hvert! Gjerne snart, for dette har pågått i ett år nå. +/- Jeg har spurt/mast om at han må trene igjen, at han kan bli med meg på gåturer (det gjør han noen ganger da) eller at vi kan spille squash, men han vil ikke. Han har ikke motivasjon osv sier han. Og han sier også selv at han er inne i en periode... jeg syns jeg har vært ganske tålmodig med han og jeg klarer å være tålmodig litt til. Men jeg er også redd for at han kanskje aldri blir ferdig med disse tingene? (Jeg snakker om å ikke bry seg om kosthold og helse, feil døgnrytme og ingen framtidsplaner) Han snakker om framtida med meg, det gjør`n, men å planlegge det, spare penger osv, nei... det gjør`n ikke. Mora hans er ganske ivrig på at vi skal spare, kjøpe hus osv. Hun sier ofte at vi er et fint par og at hun vil oss alt godt osv. Jeg er veldig glad i svigermora mi, men hun vet ikke at sønnen hennes bremser litt på framtida vår. Vi kunne begynt å spare for ett år siden og den dag i dag klart å spare tilsammen 50 000 kr ish, men siden bare jeg har spart alene (og med studentinntekta mi) har det ikke blitt så mye sparing i løpet av ett år. Ca. 8000 kr har jeg klart å spare alene på BSU. Huff... Det skulle stått 10 ganger mer penger der! Men jeg er optimist, for jeg har lært at når man er positiv ang livet, så vil det skje bra ting. Så jeg skal gå rundt og ha håp og tro osv. Og så hjelper det å tenke at kjæresten min, den jeg ble kjent med, trente hver eneste dag før. Han var sykelig opptatt av å spise sunt og alt som het røyk, snus, cola osv fantes ikke. Nå snuser han når han vil, drikker cola og festrøyker. Altså jeg mener, har han vært en sunn, sporty (også ryddigfreak har han vært! og økonomisk ansvarlig var han å) og ryddig mann før, så kan han bli det igjen. Jeg bare venter på at den mannen skal dukke opp igjen. Men ellers skal jeg nå gå og gi han et god natt kyss på kinnet og gå i senga og lese litt i Fifty Shades boka mi før jeg sovner. God natt! Anonym poster: 5bb467c11687a6c17b62de1b02b7ab79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå