Gå til innhold

Hadde Ivar Aasen eit kjønnsliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riksmålsfolk som André Bjerke og Hermann Wildenvey hevda i 1976, rett nok utan å kunne syne til kjelder, at Ivar Aasen hadde vorte observert på skjenkestader i hovudstaden med ei dulle på kvart kne. Trur dykk desse utsegna berre var ein freistnad på å skitne til ettermælet til målhelten? Eller trur dykk Aasen gjekk livet gjennom utan seksuelt samkvem?

Anonym poster: 9859055e079bdafd50d28dcbede1ee2d

• Liker 4
Skrevet

Med tanke på at fyren snakket nynorsk så var han turn off så snart han åpnet kjeften sin. Nei, det er nok ingen fare for at den fyren formerte seg. Vi er trygge. Heldigvis!

Anonym poster: 68fc154ca81c664e21dd7355f8b3e824

• Liker 5
Skrevet

Synes nynorsk er skikkelig sexy! Og det er ikke ironisk! Så jeg tviler på at han var jomfru gitt. ;) "Eg e så tent på deg", med den setningen sagt av en mørk mannestemme så hadde jeg vært solgt.

Anonym poster: 5fe0c8959b62d200c3167865dfa81cfc

• Liker 2
Skrevet

Sjølv har eg ofte seksuelle draumar om Ivar Aasen, der han tek meg og fyllar opp alle holroma. Trur eigentlg ikkje det er heilt uvanleg.

Det er tennande å tenkje på korleis han med dei sterke mannshendene knadde og forma eit nytt språk. Som å freista pressa vatn utor kvitost.

Anonym poster: 47d4e98e5557438f0f4b4ca1351ddbde

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Med tanke på at fyren snakket nynorsk så var han turn off så snart han åpnet kjeften sin. Nei, det er nok ingen fare for at den fyren formerte seg. Vi er trygge. Heldigvis!

Anonym poster: 68fc154ca81c664e21dd7355f8b3e824

Det går ikke an å snakke nynorsk! Går ikke an å snakke bokmål heller.

• Liker 4
Skrevet

In_the_Hands_of_God_by_ro_torture_graph.jpg

• Liker 2
Skrevet

Sjølv har eg ofte seksuelle draumar om Ivar Aasen, der han tek meg og fyllar opp alle holroma. Trur eigentlg ikkje det er heilt uvanleg.

Det er tennande å tenkje på korleis han med dei sterke mannshendene knadde og forma eit nytt språk. Som å freista pressa vatn utor kvitost.

HAHA! Du har det morro ser jeg. ;)

Skrevet

HAHA! Du har det morro ser jeg. ;)

Kva? Det var ikkje meint ironisk. Eg diggar Ivar Aasen. Berre tenk tanken på at han hadde løyve til å kassere ord han ikkje tykte om. Han laga eit nytt språk. Vert våt av å tenkje på han.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gjort kort prosess pront hadde møtt den landssvikeren. Møkkamann. Han ødela vitnemålet mitt den j###a horungen.

Anonym poster: e2b8b8639c33ec77ef0ea2f16522b473

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gjort kort prosess pront hadde møtt den landssvikeren. Møkkamann. Han ødela vitnemålet mitt den j###a horungen.

I motsetnad til deg hadde han ein lysande givnad, eit såkalla flogvit. Ivar Aasen er også det mektigaste einskildmennesket som nokon gong har levd i Noreg. Det er tennande.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Riksmålsfolk som André Bjerke og Hermann Wildenvey hevda i 1976, rett nok utan å kunne syne til kjelder, at Ivar Aasen hadde vorte observert på skjenkestader i hovudstaden med ei dulle på kvart kne. Trur dykk desse utsegna berre var ein freistnad på å skitne til ettermælet til målhelten? Eller trur dykk Aasen gjekk livet gjennom utan seksuelt samkvem?

Herman Wildenvey døde i 1959, så han uttalte vel neppe noe som helst i 1976 :ler:

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva i alle dager mener du med dette? Du har en språkbruk som er undermåls.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Håper virkelig ikke han har en haug med bastarder løpende rundt. Etterkommerne hans hadde isåfall blitt sterkt hatet.

Møkkamann :grine:

Skrevet

He was gay

Godt mulig han hadde et kjønnsliv, men det ble ikke noen unger ut av det - logisk nok

Anonym poster: 8f78b413da61fc0ab84b0d01ec9d54c7

• Liker 2
Skrevet

He was gay

Godt mulig han hadde et kjønnsliv, men det ble ikke noen unger ut av det - logisk nok

Anonym poster: 8f78b413da61fc0ab84b0d01ec9d54c7

Med kven då? Eg visste at Per Sivle og Anders Hovden var som brødre, men har aldri høyrd om nokon Ivar Aasen var sterkt knytt til.

Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Sjølvsagt hadde Ivar eit sexliv. Han var ein mann i sin beste alder. Han fòr rundt på bygder som var overlykkelege at det kom folk til gards..

Menn er menn. Både Ivar og Jesus kosa seg med damene (eller gutane)

Gjest Darthoven
Skrevet

Wild guess, men..Rskre?

Har du fått i deg cognac nå, og sitter å tenker erotiske tanker om Ivar ass(en)?

Gjest Darthoven
Skrevet

I motsetnad til deg hadde han ein lysande givnad, eit såkalla flogvit. Ivar Aasen er også det mektigaste einskildmennesket som nokon gong har levd i Noreg. Det er tennande.

Visste ikke at du var homofil, Rskre? ;)

• Liker 1
Skrevet

Visste ikke at du var homofil, Rskre? ;)

Kva meiner du? Eg har ikkje skrive som anonymbrukar.

Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Scheisse!

Ivar aasen så jo ut som den der gutten som spiller banjo i piknikk med døden - som voksen! Med mindre kvinners krav til menn ikke har forandret seg RADIKALT de siste 100 åra, så tror jeg neppe aasen var særlig til kvinnebedårer. Smålig, gjerrig, tørr, kjedelig og hypokonder.

http://no.wikipedia....wiki/Ivar_Aasen

"Aasens følelsesliv er lite kjent, og det er få kilder å øse av. Det var få som kjente ham personlig. Han satt for det meste hjemme alene og arbeidet. Aasen hadde god råd, men brukte lite penger på seg selv, og bodde dårlig hele livet. Han førte dagbok fra 1830 av, men den inneholder for det meste tørre beskrivelser av været og korte notiser om hvilke sykdommer han led av, hvem han hadde møtt og hva han hadde lest, dessuten handlingsreferater av teaterstykkene han hadde sett."

Endret av Darthoven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...