AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Er så utrolig lei av mitt eget tryne. Blir nesten deprimert hver morgen jeg står opp å ser meg selv i speilet. Og hver gang jeg ser meg i speilet utover dagen.. Før syntes jeg at jeg så ok ut, nå har jeg begynt å bli gammel og stygg og ingen sminke hjelper. Er småbarnsmor med lite søvn og går et krevende studie som også krever mye av meg. Men det siste året har liksom hele huden min blitt slapp og rynker kommer frem overalt. håret er dødt og flatt.. ogi det hele tatt. Er kun 25 år, men føler meg som 40. Trodde vi kvinner kunne holde oss pene litt lenger enn til 20 år.. Noen som har et godt tips til å få meg til å føle meg litt bedre? Anonym poster: acd09fb8442cc8a8edb8f38e20583287
Lilje:) Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Hva gjør du for skjønnheten nå da? Hvis du sier litt mer om deg selv, så er det lettere å komme med tips Renser du ansiktet? Hvilken krem bruker du? Jeg tenker med en gang at du burde investere i et energizing serum. Og angående håret vet jeg heller ikke hva du har gjort med det, men en tur til frisøren og klippe tuppene og ta noen striper kan gjøre utrolig mye. Og en god hårkur og en hårolje. For huden kan du også prøve oksygen behandling (Det synes jeg hjalp mye på gløden i ansiktet!) Eller en peeling?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 TS: Nei, jeg gjør vel ikke særlig mye. Prøver å sminke meg, men sliter med en del tørt utslett som flasser i ansiktet, særlig over øynene og mellom brynene. (Vært hos lege og hudlege for dette 100 ganger uten hjelp..sådet må jeg bare leve med. Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det) Men bruker en fet fuktighetskrem morgen og kveld for å prøve å holde det i sjakk. Har også smørt meg litt med selvbruningskremer for å få litt farge men huden reagerer negativt på de fleste typer. Hva er et serum og har du noe bestemt å anbefale? Og hvordan brukes en hårolje? Og hvor kjøper jeg peeling? Hva går det ut på? Har ikke så god greie. Oksygen behandling hørtes omfattende ut? Har ikke så mye ledig tid i døgnet til rådighet og pleie meg selv så føler jeg har forfalt totalt. Fikk faktisk kommentarer på at jeg var pen "før i tiden", men kan ikke huske tilbake når noen sist sa noe slikt. Anonym poster: acd09fb8442cc8a8edb8f38e20583287
Gjest BabyBlue Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Få orden på hud og hår, så kan du tenke sminke og klær. Du kan jo ta en vitamin c serum kur for å få mer glød i huden, og klippe håret ditt og investere i gode kurer for å få et sunt og glansfult hår. Om håret er ubehandlet trenger du som regel bare fuktkur, om håret er behandlet eller knekker lett kan det være greit med en proteinkur i tillegg. HER får du peeling (brukes for å skrubbe vekk død hud), og HER får du hårolje. Hårolje skal påføres i lengdene for å gi glans og pleie til håret gjennom dagen, i motsetning til hårkur som du kun har påført en liten tid og skyller ut igjen. Forming av bryn og riktig bruk av concealer kan også gjøre underverker. I tillegg må jeg nevne at det er vikitg med minst 8 timer søvn hver natt og masse sunn mat og rett mengde vann. Selv småbarnsmødre må bruke litt tid på seg selv fra tid til annen. Spør om hjelp fra andre og legg av tid til litt selvpleie slik at du får litt brekk i hverdagen Selv 30 minutter til en time av dagen kan gjøre en stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Du kan jo få min invalidiserende atopiske eksem, de fleste dager sitter jeg inne med svære sår i fjeset som renner, og som gjør hals og fjes så stive, tørre og stygge at de fleste andre komplekser blekner i forhold... Vær heller glad for det du har, og eksperimenter litt med hår og sminke. 25 er ingen alder bare så det er sagt Anonym poster: bb83b9454a020834365078019b8be256
Adele Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Begynn å ta vare på huden din ved hjelp av fuktighet/rensing. Og ta deg en tur til frisøren - be om en liten hårmakeover! Lykke til! Husk at det er veldig lite som skal til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå