Hera_2711 Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Når menn sier "vet ikke" ... så.. hva mener dere egentlig ? Som dette: Angrer du på at du gjorde det slutt? Han: Jeg vet ikke, så kommer tårene trillende
orgus Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 1: Han vet ikke 2: Han vil ikke si det. 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Han mener at han ikke vet. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Tja, de tårene bør vel tale for seg selv? Han er nok usikker, men har fortsatt følelser for deg.
Hera_2711 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2012 hva kan jeg eventuelt gjøre for og få han tilbake? skal jeg trekke meg unna og la han "savne meg"? jeg vil lære litt på hvordan jeg skal forstå menn, og hvordan jeg skal få ham tilbake ? være tålmodig? slutte å sende mld? Uff,, mye spm her.... :O
Kamikatze Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Når menn sier "vet ikke" ... så.. hva mener dere egentlig ? Som dette: Angrer du på at du gjorde det slutt? Han: Jeg vet ikke, så kommer tårene trillende Han kan selvsagt være usikker, men i de fleste tilfellene når menn påstår at det er noe vi ikke vet, betyr det: "Svarer jeg deg ærlig på dette spørsmålet går du trolig ballistisk, eller begynner å lekke og ule som en tåkelur i paringstiden."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå