AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Som jeg har begynt å bli skikkelig tiltrukket til. Vi har vært gode venner i mange år nå, og jeg har veldig lyst på noe mer. Men tingen med ham, er at han er så negativ! Han har selv sagt at han tenker mye negativt, har postet deppestatuser på facebook, og jeg føler at det er ikke så mange som liker ham, jeg er vel en av de få. og jeg føler bare at jeg har holdt ved ham hele tiden og jeg er glad i ham uansett. Altså er han helt omvendt av meg, fordi jeg er en VELDIG positiv tenker, jeg vil si at alle liker meg og jeg får ofte høre at jeg er så blid og god osv Det jeg lurer på er om at jeg viser ham TYDELIG at jeg liker ham og vil noe mer, og tenk om vi faktisk blir et par.... men hvordan vil dette forholdet bli? En negativ og en positiv person... Er det bra? Har jo merket mange ganger at jeg er den som forteller ham at det kommer til å gå bra, støtter og sympatiserer med ham ofte, men er redd jeg kommer til å ende opp som mammaen/psykologen hans i forholdet. Er det verdt å satse på? Spør gjerne om det er noe som er uklart/mer info!! Anonym poster: 847e08b18d88e68f5e5fe08b41b421f2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Skulle kanskje tatt en mer spennende overskrift for å få noen til å lese DYYYYYTTT!!! Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
TheHairyToothfairy Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 jeg kjenner ikke ham. jeg kjenner ikke deg. det kan hende han er drømmemannen for deg. det kan hende han ikke er. du og han vet best.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 jeg kjenner ikke ham. jeg kjenner ikke deg. det kan hende han er drømmemannen for deg. det kan hende han ikke er. du og han vet best. Jamen det jeg mener er om noen her har hatt et forhold til en negativ person før, og følt seg som mora/psykologen til personen. Man blir jo påvirket også? Men jeg forstår, du har et poeng der jeg må nesten finne ut av det selv. Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
Gjest Solmåne Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Jeg var sammen med en veldig negativ person, der jeg selv var veldig positiv. Det funket ikke så bra i lengden. Jeg ble så sliten av å hele tiden prøve å finne på ting, og at jeg måtte bruke dager på å overtale han, der han var negativ hele tiden, til og med etter jeg fikk han med på ting var han negativ. Det var ikke gøy. Det ble så uinspirerende. Jeg ble mer og mer grå av denne mannen som aldri så det gode i noe. Jeg kan huske når jeg kom i ny jobb, og ble omringet av positive mennesker som ga komplimenter hele tiden, hvordan det påvirket meg og humøret. Hvordan jeg endelig begynte å gløde igjen. Da innså jeg at jeg ikke kunne tilbringe hele livet med en mann som bare ville dra meg ned. Lykke til til deg iallefall.. men etter mine erfaringer er ikke positiv + negativ så bra.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Jeg var sammen med en veldig negativ person, der jeg selv var veldig positiv. Det funket ikke så bra i lengden. Jeg ble så sliten av å hele tiden prøve å finne på ting, og at jeg måtte bruke dager på å overtale han, der han var negativ hele tiden, til og med etter jeg fikk han med på ting var han negativ. Det var ikke gøy. Det ble så uinspirerende. Jeg ble mer og mer grå av denne mannen som aldri så det gode i noe. Jeg kan huske når jeg kom i ny jobb, og ble omringet av positive mennesker som ga komplimenter hele tiden, hvordan det påvirket meg og humøret. Hvordan jeg endelig begynte å gløde igjen. Da innså jeg at jeg ikke kunne tilbringe hele livet med en mann som bare ville dra meg ned. Lykke til til deg iallefall.. men etter mine erfaringer er ikke positiv + negativ så bra. Tusen takk, Solmåne. Det er så greit å høre fra andres erfaringer, slik at jeg selv kan styre unna. Leit at det skjedde med deg men bra at du nå har kommet ut av det! Men det jeg håper på er jo at jeg vil klare å påvirke og forandre ham, at han blir så glad i meg at han er villig til å forandre seg MYE for min skyld, fordi jeg har hørt at gutter kan forandre seg veldig mye for ei jente de bryr seg om... Så det er jo drømmescenarioet da. Men vet at jeg selv også blir påvirket så er vel ikke så lurt å satse på ham... Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
Gjest BM2 Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 er slitsomt å forholde seg til mennesker som bare ser problemer i alt.
Gjest Solmåne Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Tusen takk, Solmåne. Det er så greit å høre fra andres erfaringer, slik at jeg selv kan styre unna. Leit at det skjedde med deg men bra at du nå har kommet ut av det! Men det jeg håper på er jo at jeg vil klare å påvirke og forandre ham, at han blir så glad i meg at han er villig til å forandre seg MYE for min skyld, fordi jeg har hørt at gutter kan forandre seg veldig mye for ei jente de bryr seg om... Så det er jo drømmescenarioet da. Men vet at jeg selv også blir påvirket så er vel ikke så lurt å satse på ham... Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab Du får gjøre dine egne erfaringer! Jeg vet ikke hvordan utfallet vil bli. Men samtidig så er det en litt farlig tanke å tenke "Jeg vil forandre han". Allerede da er det noe som skurrer. Jeg prøvde selv å forandre min kjæreste, og det er ikke slik det skal være.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Du får gjøre dine egne erfaringer! Jeg vet ikke hvordan utfallet vil bli. Men samtidig så er det en litt farlig tanke å tenke "Jeg vil forandre han". Allerede da er det noe som skurrer. Jeg prøvde selv å forandre min kjæreste, og det er ikke slik det skal være. Ja jeg skjønner! Er bare det at det er så mange gutter jeg har god kontakt med nå men han er definitivt den jeg blir mest tiltrukket til... Og jeg begynner å føle meg desperat, sånn helt dønn ærlig. Jeg får se etterhvert hva det blir til. Erfaring er erfaring, ja. Men negative personer er veldig lite uinspirerende som BM2 sier. Bare føler at mr.right/positive guy ikke finnes, eller at jeg aldri kommer til å møte ham, hvorfor skal det være så innmarri vanskelig? *sutre* Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
Gjest Solmåne Skrevet 17. november 2012 #10 Skrevet 17. november 2012 Ja jeg skjønner! Er bare det at det er så mange gutter jeg har god kontakt med nå men han er definitivt den jeg blir mest tiltrukket til... Og jeg begynner å føle meg desperat, sånn helt dønn ærlig. Jeg får se etterhvert hva det blir til. Erfaring er erfaring, ja. Men negative personer er veldig lite uinspirerende som BM2 sier. Bare føler at mr.right/positive guy ikke finnes, eller at jeg aldri kommer til å møte ham, hvorfor skal det være så innmarri vanskelig? *sutre* Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab Hehe. Ja, det er ikke lett. Jeg sitter igjen med den samme tanken. Mr. Perfect guy finnes kanskje ikke. Man må vel bare lære seg å se det beste i den man har Men jeg tror jeg kan få et fint liv alene med mange katter også!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 Hehe. Ja, det er ikke lett. Jeg sitter igjen med den samme tanken. Mr. Perfect guy finnes kanskje ikke. Man må vel bare lære seg å se det beste i den man har Men jeg tror jeg kan få et fint liv alene med mange katter også! Hahaha! Jeg foretrekker hunder jeg da.. (a) Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Jeg endte opp med en depresjon.... Et positivt menneske kan holde et negativt menneske oppe lenge, men alt har sin sluttdato. Jeg klarte 7 år og ikke satan om jeg skal tilbake! Anonym poster: 474c787182b83ef31c196243d8858ade
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Jeg endte opp med en depresjon.... Et positivt menneske kan holde et negativt menneske oppe lenge, men alt har sin sluttdato. Jeg klarte 7 år og ikke satan om jeg skal tilbake! Anonym poster: 474c787182b83ef31c196243d8858ade Wow!! All credits til deg. Synes du det var verdt erfaringen? Hvordan har det påvirket deg i ettertid og hva har du lært? klem Anonym poster: 57eee6253c0e63d29ba996ff779e7bab
Steinar40 Skrevet 18. november 2012 #14 Skrevet 18. november 2012 Hvis han bare er negativ så kommer det ikke til å fungere i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå