Gå til innhold

Hva tenker dere om menn med litt ekstra kilo på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tak verdens mest fantastiske gutt/mann, vi har det kjempe fint!! Er liksom akkurat det her jeg trengte etter ett par år med mye uflaks i kjærlighetslivet. Men jeg er jo så dum, henger meg opp i at han har 5kg for mye fett på magen://

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud

Anonym poster: 651b57040829f23161469d7b382767d4

• Liker 5
Skrevet

Og du er helt perfekt på alle måter?

- Bare for å snu spørsmålet så du innser at ingen mennesker er perfekte. Alle har en eller flere skavanker. Det betyr ikke at man ikke er gode mennesker likevel.

Skrevet

5 kg? Det hadde jeg ikke brydd meg om altså, hadde han hatt 50 kg for mye kunne jeg skjønt det, da det kan medføre helserisiko, men 5 kg?

• Liker 1
Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Jeg er litt enig med det som sies overfor. Er 5 kg noe å henge seg så voldsomt opp i? Men, jeg ønsker også å fremheve at for mye fett rundt magen utgjør en helserisiko.

Tips: Kutt ned i karbohydrater og erstatt det med proteiner, spis mer fullkorn og kutt ned på brødspisingen, så forsvinner disse 5 kg meget fort ;)

Men, ingen av oss er perfekte, alle har vi våre feil. Mitt råd er at du også viser din kjæreste at du er glad i han slik han er ;)

Skrevet

Han er faktisk flink og trener regelmessig, spiser også forholdsvis sunt:) er nok bare jeg som henger meg for mye opp i småting! Vet veldig godt at jeg ikke er perfekt selv:)

Skrevet

Sikker på at det ikke er noe annet ved ham som skurrer, som du ubevisst legger merke til men ikke ønsker å innrømme for deg selv?

Om han virkelig er perfekt på alle andre måter, er det nemlig mer eller mindre absurd å henge seg opp i 5 kg "for mye"...

Anonym poster: b2930176566e9e77504b3a5acc07ff28

Skrevet

Han er faktisk flink og trener regelmessig, spiser også forholdsvis sunt:) er nok bare jeg som henger meg for mye opp i småting! Vet veldig godt at jeg ikke er perfekt selv:)

Jeg skal utdype svaret mitt litt. Jeg føler det blir veldig dumt å skulle avvise en mann med 5 kg ekstra, som ellers er en perfekt mann. Alle har sine skavanker eller negative sider, og hvis vi skulle la det stoppe oss i kjærlighet er det veldig synd. Så derfor mener jeg absolutt at det er ingen grunn til å glemme denne mannen, siden du her nevner at på tross av sine 5 kg ekstra, er han både sunn og trener. Han har gode holdninger, med andre ord.

Dersom dette hadde vært snakk om ikke bare 5 kg ekstra, men dårlige holdninger til kropp og sunnhet generelt, er det verre. Fordi da er det ikke bare en "overfladisk" skavank, da er det en negativ egenskap som fører med seg flere problemer.

Skrevet

5 kilo?! haha du tuller nå...

Jeg hadde forstått en ølmage og mannevom, men 5 kilo er ein time med trening så er den borte eller strammet opp. :P

Skrevet

Hva skal du med glatt six-pack når kanskje lykken er en stor hårete one-pack.

• Liker 3
Skrevet

vel liker du ikke 5 kilo for mye på magen så kommer du aldri til å bli fornøyd med han heller.

så da kutter du ut og går på leting etter en mann uten 5 kilo formye.

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i han, er vel bare at jeg alltid har hatt visse krav til en mann hele tiden.

Skrevet

blir kvitt han. så han kan finne seg en som ikke bryr seg om de 5 kiloene. han fortjener å finne noen som synes han er god nok akkurat som han er.

Anonym poster: e288a5aa754d40f74940448fd52a6f71

• Liker 1
Skrevet

Ja, men tenk om den nye mannen har en balle som henger lavere enn den andre?? Eller skjev nese?

• Liker 1
Skrevet

5 kilo?! haha du tuller nå...

Jeg hadde forstått en ølmage og mannevom, men 5 kilo er ein time med trening så er den borte eller strammet opp. :P

1 kg fett er over 7000 kalorier. brenner du av 500 kalorier hver dag går du ned en halv kg i uken. Du er ikke så smart :)

Anonym poster: 58bcf679fd18255f407c02d621b2d42f

Skrevet

Har fått tak verdens mest fantastiske gutt/mann, vi har det kjempe fint!! Er liksom akkurat det her jeg trengte etter ett par år med mye uflaks i kjærlighetslivet. Men jeg er jo så dum, henger meg opp i at han har 5kg for mye fett på magen://

Dust, TS. 5 kg er ingenting!

Anonym poster: 21899a5fdbdf37c59de742ec3814de35

Skrevet

Hvis det bryr deg så mye at du ikke liker ham fysisk så er det vel bare å fortsette jakten. Også får vi håpe at ikke du har noe kroppslig lyte selv.

Skrevet

Elsker mannen min med hans ekstra kiloer!! Skam på deg.. Du henger deg opp i uvesentlige ting!

Skrevet

Elsker mannen min med hans ekstra kiloer!! Skam på deg.. Du henger deg opp i uvesentlige ting!

Ser du ikke at det er forskjell på å "elske mannen sin med hans ekstra kiloer" og startfasen av et forhold? De færreste elsker vel en de nettopp har møtt, og det er jo nettopp i den fasen at man vurderer den andre ut fra en rekke ting. Jeg kjenner folk som har mistet interessen pga "feil latter". Jeg tenker at det at man fokuserer på "fem kilo for mye på magen" kanskje er et tegn på at man egentlig ikke er så forelska som man skulle ønske man var. Hadde TS vært stormforelska, så ville hun sagt "spesielt høyt elsker jeg den lille kosemagen hans". Tror jeg.

• Liker 2
Skrevet

Om det er i startfasen av dating/forhold, så er jeg litt enig med Kosemose her. Kjæresten min har hatt litt mage så lenge jeg har kjent han, men han er den fineste og deiligste mannen i verden likevel. Jeg registrerte jo magen da vi data, men han har en del andre kvaliteter som overskygger et par kilo ekstra på magen, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...