Gjest student1993 Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Hei! Vurderer å kjøpe en sodastream brusmaskin til broren min i julegave. Noen som har erfaringer? Evt. andre gavetips til 16 år gammel gutt?
Gjest BM2 Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Sodastream er kult i en uke. Dessuten er det dyrere en brus i butikken. 1
Cho Kon It Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Enig med BM. Mamma og pappa bruker den dog mye, for de er så glade i kullsyrevann. Og kullsyren holder seg lenge, så den er veldig bra sånn sett. Men til en 16 år gammel gutt hadde jeg nok gått for noe annet. Popkornmaskin kanskje? Når vi like vel er inne på OBH Nordica tenkte jeg... 1
Sarah Dee Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Har selv kjøpt dette i presang til min 15 år gamle søster, siden det er det eneste hun sier til meg at hun vil ha. Kjærestens familie har det og bruker det veldig mye, og søsteren min drikker mye kullsyrevann uten smak.
Gjest Magdalene Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Bruker den hver dag. Gjort det det siste året. Lager da vann med kullsyre, uten smak.
Gjest Crazycatlady Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Vi har en sånn, men bruker den kun til å lage kullsyrevann uten smak. Smakene man kan få kjøpt til Sodastream er virkelig ikke gode.Da er det nesten bedre å bruke enkelte typer saft. Tror nok det høres kulere ut enn det er, så jeg ville gått for noe annet hvis hun ikke drikker mye Farris
Gjest student1993 Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Okei, tror jeg heller mot å finne noe annet! Takk for svar ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå