Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere jenter? Liker dere egentlig å prøve nye ting? Eller pleier dere å kjøpe det samma hele tiden? Jeg synes det er så gøy å få testere på spesialbutikker for å teste de ut... Men må inrømme at noen ganger blir man litt skuffet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver nye produkter hele tiden. Bruker ikke samme rens, foundation, maskara, blush som jeg gjorde i fjor. Eneste jeg fortsatt bruker etter lang tid, er Joico hårkur, Decleor C+ Night Cream og TheBalm SexyMama translucent finishing powder.

Skrevet

Spørsmålet nr2. Hvordan du velger den nye produkten? Anbefalinger, reklame, bruker intuasjon:)? Er merke egentlig viktig?

Skrevet

Er dette en slags markedsundersøkelse for et nytt konsept/nettbutikk/produkt?

Ja, jeg tester nye ting og merker. Inspirasjonen kommer fra mange kilder, først og fremst utenlandske. Typisk ville jeg ikke vært spesielt interessert i en norsk versjon av sånnr beautbokser à la Glossy Box som har gått som en farsott i andre land. Jeg liker å plukke merker og produkter selv,og det er dessverre gjerne slik at jo mer obskur eller vanskelig å finne, desto mer attraktivtblir produktet.

Skrevet

Nei da! Ikke noe sånt... I det siste føler jeg at jeg sitter fast med mine gamle favoritter og vet ikke hva som skjer og her kommet ny i verden. :( og de gangene jeg bestemmer for å prøve noe nytt etter anbefalinger fra venniner så blir jeg ikke så veldig fornøyd!

Skrevet

Spørsmålet nr2. Hvordan du velger den nye produkten? Anbefalinger, reklame, bruker intuasjon:)? Er merke egentlig viktig?

Er bare ungdomsskolejenter som synes merket er viktig. Da er Dior så mye kulere enn H&M. Jeg driter langt i hvilket merke det er. Innenfor et merke kan noen produkter være veldig gode, andre dårlige. Jeg leser som regel omtaler av folk som har samme hud som meg, samme hudtone eller ønsker å oppnå det samme. Stoler ikke på omtaler fra en eller annen rosablogger. Jeg kjøper produktet, prøver det ut, og så ser jeg om jeg liker det. Etter en stund finner jeg kanskje noe jeg liker mer.

Reklame trigger egentlig ikke oppmerksomheten min i det hele tatt. Kanskje av og til, men veldig sjeldent. Trigges aldri av reklamer på TV (f.eks. Garnier, Maybelline osv.) Når det kommer til maskara går det som regel litt på følelsen. Virker som om svært få liker den samme maskaraen, vi påfører den jo tross alt på forskjellige måter.

Er også litt kjekt at merket ikke er så lett å få tak i. Med det mener jeg at nye, ukjente merker er ganske spennende.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen forblir i samlingen min gjennom år etter år fordi jeg ikke finner noe bedre, annet er jeg kanskje fornøyd med, men det er ikke akkurat den hellige gral innenfor sitt bruksområde, så da ser jeg etter andre ting for å erstatte det med. Med andre ord skal noe være veeeldig bra for at jeg skal slå meg til ro med et produkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...