AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Del Skrevet 17. november 2012 Er det bare det at hun sjeler? Ser nesten ut som har glassøye? Anonym poster: e10c841caed71f4ad36050e38764624d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Del Skrevet 17. november 2012 De er litt skjeve ser det ut som.. Anonym poster: e8de71068b69c1abe3065475df88ed09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. november 2012 #3 Del Skrevet 17. november 2012 Det ene øyet er mindre enn det andre, ser ut som det er på grunn av et tungt øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #4 Del Skrevet 17. november 2012 O_o hehe. Anonym poster: e8de71068b69c1abe3065475df88ed09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 17. november 2012 #5 Del Skrevet 17. november 2012 Det var da noe å henge seg opp i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 17. november 2012 #6 Del Skrevet 17. november 2012 Kroppsdelene våre er ikke symmetriske... Det burde alle folk som henger på KK fått med seg nå hvis de ikke visste det fra før av Helt naturlig. Noe er man født med, mens andre ting utvikler seg mens tyngdekraften trer inn. Eller puberteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2012 #7 Del Skrevet 17. november 2012 Hvem er Hanne Sørvåg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. november 2012 #8 Del Skrevet 17. november 2012 Det var da noe å henge seg opp i. Sier hun som opprettet en tråd om Alexander Rybak og intervjuene hans. Hehe. Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 17. november 2012 #9 Del Skrevet 17. november 2012 Sier hun som opprettet en tråd om Alexander Rybak og intervjuene hans. Hehe. Neida. Ja, det var noe med det da. Frøken Sørvaag er forøvrig også veldig flink til å understreke at hun er singel!! Kanskje hun og Rybak burde finne hverandre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. november 2012 #10 Del Skrevet 17. november 2012 Ja, det var noe med det da. Frøken Sørvaag er forøvrig også veldig flink til å understreke at hun er singel!! Kanskje hun og Rybak burde finne hverandre. Perfect match! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 17. november 2012 #11 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er det egentlig med Hanne Sørvaag lurer jeg på? Jeg mener, plutselig bare var hun overalt, hadde aldri hørt om dama før en gang. Fått med meg at hun skal være en slags artist, men kan ikke si jeg har hørt noen låter av henne heller. Forøvrig troner hun høyt oppe på lista over de mest irriterende kjendisene jeg veit om, det er rett og slett imponerende at hun klarer å trekke inn lengselen etter en mann i hvert bidige intervju, uansett sammenheng. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noen artikler om eller intervjuer av henne der overskriften ikke spiller på hvor absurd desperat hun er etter mannebein. *puh* 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. november 2012 #12 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er det egentlig med Hanne Sørvaag lurer jeg på? Jeg mener, plutselig bare var hun overalt, hadde aldri hørt om dama før en gang. Fått med meg at hun skal være en slags artist, men kan ikke si jeg har hørt noen låter av henne heller. Hun var dommer i The Voice. :gjeiper: Det er alt jeg vet. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 17. november 2012 #13 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er det egentlig med Hanne Sørvaag lurer jeg på? Jeg mener, plutselig bare var hun overalt, hadde aldri hørt om dama før en gang. Fått med meg at hun skal være en slags artist, men kan ikke si jeg har hørt noen låter av henne heller. Forøvrig troner hun høyt oppe på lista over de mest irriterende kjendisene jeg veit om, det er rett og slett imponerende at hun klarer å trekke inn lengselen etter en mann i hvert bidige intervju, uansett sammenheng. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noen artikler om eller intervjuer av henne der overskriften ikke spiller på hvor absurd desperat hun er etter mannebein. *puh* Sånn kjendisnorge er. Litt småbulemisk. Først så hører man bittelitt til de - så absolutt ingenting - også ser du de i hver eneste kanal eller i hvert eneste magasin eller på hver eneste radiokanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #14 Del Skrevet 17. november 2012 Det som er rarere enn øynene hennes, er hvordan hun klarte å vinne skal vi danse. Hun må jo være umåtelig populær hos publikum av en eller annen grunn, siden hun stadig ble stemt oppover på listene tross dårlige dommerpoeng. Anonym poster: 6b6b8127dabda29ac17ff091df5f888d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajohan Skrevet 17. november 2012 #15 Del Skrevet 17. november 2012 Synes hun er ganske pen jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #16 Del Skrevet 18. november 2012 Det som er rarere enn øynene hennes, er hvordan hun klarte å vinne skal vi danse. Hun må jo være umåtelig populær hos publikum av en eller annen grunn, siden hun stadig ble stemt oppover på listene tross dårlige dommerpoeng. Anonym poster: 6b6b8127dabda29ac17ff091df5f888d Kanskje hun tok en Halvard Flatland og stemte på seg selv for en 70-80 000, det kan forklare hvorfor hun vant Anonym poster: e8de71068b69c1abe3065475df88ed09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #17 Del Skrevet 18. november 2012 Det er jo typisk endel nordmenn å omtrent ikke ane hva som foregår utfor Oslo-grensen. Hanne er først og fremst kjent som komponist, hun har komponert mye musikk som er nådd langt opp på internasjonale hitlister. Anonym poster: 42d178f53cebadd3fc57df19c9647dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #18 Del Skrevet 18. november 2012 Kanskje hun tok en Halvard Flatland og stemte på seg selv for en 70-80 000, det kan forklare hvorfor hun vant Anonym poster: e8de71068b69c1abe3065475df88ed09 Jeg for min del syntes det var utrolig deilig at hun vant. Ben var kjempeflink, men hva i all verden har han å gjøre i en norsk konkurranse? Og når det gjelder Laråsen som røk ut i semifinalen så koste jeg meg når Hanne gikk videre på hennes bekostning. Hun trodde så tydelig selv at hun var best, selvom hun ikke var bedre enn Hanne. Cathrine Laråsen var ikke noen særlig god danser hun heller, hun var myk i kroppen, men var totalt blottet for rytme og stil. Hanne virket mer sjokkert enn noen andre ved å vinne hele sulamitten og det koste jeg meg over. Grattla Hanne .. synes du er en forfriskende og herlig dame. At det hele tiden kommer frem at hun er singel er da ikke hennes feil - det er media som ynder å dra det fram i enhver anledning. Anonym poster: 42d178f53cebadd3fc57df19c9647dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. november 2012 #19 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg må si at jeg mener Ben burde vunnet i går, han var den beste danseren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #20 Del Skrevet 18. november 2012 Hva er det egentlig med Hanne Sørvaag lurer jeg på? Jeg mener, plutselig bare var hun overalt, hadde aldri hørt om dama før en gang. Fått med meg at hun skal være en slags artist, men kan ikke si jeg har hørt noen låter av henne heller. Forøvrig troner hun høyt oppe på lista over de mest irriterende kjendisene jeg veit om, det er rett og slett imponerende at hun klarer å trekke inn lengselen etter en mann i hvert bidige intervju, uansett sammenheng. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noen artikler om eller intervjuer av henne der overskriften ikke spiller på hvor absurd desperat hun er etter mannebein. *puh* Uten sammenlikning forøvrig, så hadde jeg et par venninner som var som Sørvaag, de trakk inn sin lengsel etter menn ofte, påfallende ofte - og vips - en vakker dag dukket den ene med en kjæreste, ei søt jente....og den andre kjører i den samme fila. Litt som med gutter som hater homofile intenst...plutselig så...faller de ut av skapet. Anonym poster: 87f5af2c240acc8a74f322da82e507d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå